piątek, 29 listopada 2013

Denka

Uff... Wreszcie znalazłam chwilę aby coś naskrobać.
Pierwszy kosmetyczny post nie będzie wielce twórczy:)
Mam nadzieję, że blogowanie pozwoli mi kontrolować co mam na półkach. I tak oto na dnie łazienkowej szafy znalazłam produkty, które na dniach skończyłam, a nawet takie które (o dziwo !) już dawno skończyłam - nie wiem co robiły u mnie opakowania po Balei:)



Żele pod prysznic Kamill "Mleczko Rabarbarowe" oraz "Kokosowo-Śmietankowy"
Pierwsza opcja bardziej przypadła mi do gustu. Oczywiście kokos plus śmietanka również ma swój urok.
Niestety trochę wysusza i z każdym kolejnym użyciem przebija się chemiczny zapaszek.
Do rabarbaru wrócę na 100% tym bardziej, że cena zachęca - 2,99 jeśli dobrze pamiętam (na promocji).

Avon "Tropikalny krem do stóp i łokci z kwasami AHA"
Nie będę za bardzo się rozpisywać. Używałam, używam i używać będę. O nim w jednym z kolejnych postów.

Dwufazówki Ziaji i Marion również sobie chwalę.
Do Ziaji wracam od czas do czasu. Marion przetestowałam pierwszy raz i byłam bardzo zadowolona.
Ceny również na każdą kieszeń.



Eveline "bioOlejek Arganowy & Słodka Pomarańcza"
Kupiony kawała czasu temu w Biedronce:) Nie wiem za bardzo co robił jeszcze w mej łazience...;)
Spełnił swoje zadanie: odżywia oraz nawilża. Z wielką chęcią stosowałam i kto wie może kiedyś kupię ponownie.

Ziaja "Tonik BIO aloesowy"
Kupiony w ciemno za grosze. To mój strzał w 10 !!! Łagodzi, odświeża. Sprawia, że cera jest promienista i wypoczęta. Kolejny zakup gwarantowany.

Isana "Krem do ciała z małsem shea i kakao"
Kupiony za grosze na promocji. Gdy tylko otworzyłam pudełko - zakochanie, uwielbienie dla zapachu.
Mam jednak wrażenie, że zapach stracił na atrakcyjności wraz z ubywaniem;) Może nawet troszkę zaczął drażnić..
Tani, wydajny (a proszę mi wierzyć, że balsamy idą u mnie w zastraszającym tempie), spełniający swoje zadanie.

Na koniec zostawiam szampon "Kokos+Mleko" i balsam "Kokos" Balei
Skandalicznie tanie produkty. Swego czasu przebywałam w innym kraju i tak naprawdę nie byłam świadoma jakie produkty mogą radować kobiety w innych częściach naszego globu;) Troszkę dzięki nim zaczęłam śledzić kosmetyczne blogi. Bardziej przypadł mi do gustu balsam. Zapach obłędny (jak wszystkie kosmetyki tej marki), rewelacyjna jakość, skuteczność, cena oraz wydajność. Jestem zakochana i trochę zazdroszczę osobom, które mają dm pod nosem...

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka