niedziela, 17 listopada 2013

Raz,dwa, trzy...Zaczynamy!:)

Od jakiegoś czasu z wielkim zainteresowaniem śledziłam blogi wszelakie.
Najczęściej buszowałam w celu zdobycia opinii na temat konkretnych kosmetyków, porad ( miałam swego czasu wielki problem związany z atakiem nie-wiadomo-czego ale na tym skupię się w kolejnych wpisach).
Miałam również parę prób prowadzenia bloga jednak szybko rezygnowałam.
Mam nadzieję, że tym razem będę bardziej wytrwała:) 

Będzie o kosmetykach, książce, filmie i o wielu innych rzeczach:)

Witam w mym świecie! 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka