piątek, 7 marca 2014

AA, a nie jestem pewna

Jednym z kremów, które mam na wykończeniu jest AA, Wrażliwa Natura 20+, krem na dzień.
Nie posiadam już kartonika więc posiłkując się oficjalną stroną produktu w skrócie zaprezentuję obietnice producenta:
- nawilżenie oraz zdrowy koloryt
- działanie kojące i dodające blasku
- zapobieganie ściąganiu i przesuszeniu
- lekka konsystencja doskonale się wchłania, nie obciąża oraz nie pozostawia tłustej warstwy.

0% alergenów, konserwantów, syntetycznych barwników, alkoholu, olejów mineralnych i pochodnych ropy naftowej, silikonów, syntetycznej kompozycji zapachowej, olejków eterycznych, glikolu propylenowego (PEG). 

Skład: Aqua, Octylododecanol, Dicaprylyl Ether, Parfum, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Sterate Citrate, Glycerin, Cucurbita Pepo Seed Extract, Centaurea Cyanun Flower Water, Glyceryl Caprylate, Xanthan Gum, Citric Acid.



Krem mnie do siebie nie przekonał. Wielki plus i brawa za skład. 
Zapach dość specyficzny - sama nie wiem do czego go porównać. Konsystencja tępawa, ciężka. Miałam wrażenie suchości jakbym nakładała kartkę papieru, a nie krem. Wchłania się przyzwoicie jednak zostawia na skórze tłusty film. 
Zdrowym koloryt i blask? Trudno stwierdzić. Osobiście po nałożeniu miałam wrażenie matu i papieru.
Mam naprawdę mieszane odczucia co do tego kremu...Kosmetyk oprócz skuteczności mniejszej lub większej powinien sprawiać, że chcemy go używać, powinna być to również forma relaksu. Tutaj tego nie miałam mimo, że skład jak i słoiczek zachęca i obiecuje wiele.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka