czwartek, 6 marca 2014

Babydream, extra sensitive krem nie tylko dla maluszków

Chłodny, zimowy początek roku oraz moja urocza tendencja do chropowatych dłoni w tego typu dni nie wróży niczego dobrego szczególnie w połączeniu z zapominaniem o odpowiedniej pielęgnacji. Dodatkowo dobiłam się detergentami plus moja skóra jest chyba nieco bardziej wrażliwa i problem gotowy. Zanim się obudziłam było niezbyt ciekawie. Domowe kremy stojące na półce średnio sobie radziły z problemem. Ruszyłam więc do Rossmanna i skusiłam się na Babydream, extra sensitive, krem pielęgnacyjny dla niemowląt i dzieci. Koszt 5,99zł/100ml.


Moje dłonie dawno takie nie były. Przesuszone, chropowate i swędzące. Do tego małe dobicie detergentami i w pakiecie miałam już pękającą skórę. Czym nie posmarowałam to swędziało i nie dawało ulgi.
I tutaj zjawia się mój cud kremowy - ulga już przy pierwszym użyciu:) Posmarowałam dość grubą warstwę, która została wciągnięta w mgnieniu oka. Nie chcę skłamać ale moje dłonie wróciły do formy w 4-5 dni. 
Super nawilżenie, ukojenie, zero dyskomfortu podczas stosowania. Stosowałam po każdym myciu dłoni i nie tylko. Czuć, że skóra jest nawilżona, odżywiona. Czuć krem na dłoniach ale nie jest to nieprzyjemna tłusta warstwa. Od czasu do czasu wylądował również na buzi.
Po akcji zawędrował na półkę i stosuję go w razie potrzemy, zamiennie z innymi kremami. 
Coś jeszcze w tubce jest więc w najbliższym czasie zakupie kolejną i kto wie może zastosuję nie tylko na dłoniach.


Konsystencja kremu jest lekka, dobrze się rozprowadza. Stosuję wersję bezzapachową.
Jestem zadowolona i z czystym sercem polecam każdemu.




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka