wtorek, 4 marca 2014

Balea Young, Lovely Raspberry (Malinowy balsam do ust)

Uwielbiam wszelkiej maści mazidła do ust. Jedną z nich jest zdobycz z DM. Urocze opakowanie wręcz krzyczało do mnie abym je wrzuciła do koszyka. Cena również - poniżej 1 euro.

Oczywiście jest to kosmetyk z serii "zapomniałam o Tobie przez chwile". W tym przypadku nie wiem czemu - dobre nawilżenie, naturalny efekt na ustach i wspaniały zapach. Nie będę jednak ukrywać, że nadaje się na usta którym raczej nic nie brakuje. 
Pewnie to również wina sentymentu ale naprawdę lubię go stosować. Opakowanie zawiera 10g wydajnego produktu w kuszącej cenie. Opcja nakładania paluchami nie każdemu może odpowiadać. Jeśli chodzi o konsystencje - lekka, przyjemna w nakładaniu.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka