czwartek, 6 marca 2014

Mały biały wyjątek - Garnier Mineral Action Control

Jestem zwolenniczką antyperspirantów w kulce, ewentualnie żelu. Białym sztyftom mówiłam do tej pory nie - nie wiem ile mogłabym czekać i tak zawsze ubrania miałam białe. W ramach eksperymentu zakupiłam jednak sztyft Garniera. Tyle pisano o serii Garnier mineral, kulki odstraszały mnie zapachami, była promocja i stwierdziłam, że podejmę ponowną próbę stosowania sztyftu. Dodam, że jakiś zapaszek jest (niech wreszcie każdy producent wprowadzi bezzapachowce-proszę!!) jednak nie jest narzucający i potrafi ładnie się ukryć:)

Producent obiecuje nam: Ulepszona formuła: mniej śladów. Wzbogacony w Mineralite (Mineralite=Perlite).
Skuteczna ochrona: upał, sport, stres.


Moje paszki mają tendencję do szybkiego pocenia (a może to ja przesadzam bo dziwne aby w cieplejsze dni itd. mieć prawie, że suche pewne części ciała). Trudno mi stwierdzić czy antyperspirant hamuje wydzielanie brzydkiego zapachu ponieważ nie borykam się z tym uciążliwym problemem. W początkowym okresie oczywiście miałam suche/prawie suche pachy jednak po pewnym czasie chyba przyzwyczaiły się do sztyftu - jednak tragedii nie było. Co ważne nawet po całym dniu nie czujemy "zmęczenia" - zapewne to wielka zasługa delikatnego zapachu. M.in. dlatego uwielbiam bezzapachowce lub delikatne zapachowe akcenty. Zawsze miałam wrażenie, że wszelkie zapachy kwiatów, cytrusów i innych cudów - nawet jeśli nie mamy problemu z brzydkim zapachem - tworzyły jednak po całym dniu nieciekawą mieszankę. 
Sztyft jest również delikatny i dobrze się wchłania co faktycznie ogranicza białe ślady na ubraniu.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka