piątek, 14 marca 2014

Ziaja, PhytoAktiv, Krem aktywnie regenerujący do cery z problemami naczynkowymi na noc

Na przełomie 2012/2013 zaczęłam zwracać uwagę na tendencję do czerwonego noska podczas zmian temperatur, policzki również nabierały rumieńców. Mam w miarę delikatne zaróżowienia jednak postanowiłam coś z tym zrobić jak najszybciej.


Za pierwszym razem doznałam szoku. Po posmarowaniu buzi stałam się rozpalona. Lekka panika i odstawienie kremu chyba na jakieś dwa tygodnie. Skusiłam się ponownie ponieważ chciałam zobaczyć czy będzie znów tak samo. Na szczęście cera zareagowała inaczej - super nawilżał moją zmęczoną skórę (walczyłam swego czasu z dziwnym atakiem pryszczy i miałam cerę w niektórych miejscach prawie jak papier).
O dziwo reakcja się nie powtórzyła i krem został ze mną na dłużej. Stosowałam z małymi przerwami do około września/października 2013 (około 2-3opakowania). W tej chwili zrobiłam sobie małą przerwę ponieważ nie jestem pewna czy mogę go obecnie używać.
Krem jest naprawdę wydajny, rewelacyjnie nawilża oraz pomaga w utrzymaniu delikatnych naczynek w ryzach. Naprawdę przyzwoicie regeneruje skórę. Zapach - jak dla mnie - również przyjemny. Cena na każdą kieszeń oraz skromne opakowanie, które lubię u ziaji.


Skład: Aqua (Water), Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Isopropyl Myristate, Butylene Glycol, Tilia Cordata Wood Extract, Cupressus Sempervirens Seed Extract, Aesculus Hippocastanum (Horse Chestnut) Seed Extract, Lecithin, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Cetyl Alcohol, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Collagen, Sodium Chondroitin Sulfate, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Dimethicone, Diazolidinyl Urea, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone, Linalool, Citronellol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Hexyl Cinnamal, Eugenol, Citric Acid


3 komentarze :

  1. Hej. Przepraszam że obserwuję z opóźnieniem,ale laplaptop robi co chce. Mam jakiś błąd i tylko na tele mogę kogś dodać. A zanim dojdę tu to trochę potrwa. Ale ważne że już mam
    Cię na oku,to będę zaglądała

    OdpowiedzUsuń
  2. cena ok, ale nawet nie smarując okolic oczu nastąpiło łzawienie

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka