środa, 19 marca 2014

W każdym z nas jest coś z dziecka czyli Babydream zaatakował łazienkę!

Na dniach wreszcie wykończyłam do końca kosmetyki dla dzieciaków tych mniejszych i tych większych.
Wreszcie nie oznacza, że była to niemiła przygoda. Jednak muszę przyznać, że w jednym przypadku dość wydajna, a co za tym idzie dość długotrwała. W drugim przy końcu dość męcząca jeśli chodzi o praktyczność.

Na pierwszy ogień poszedł Kremowy żel do kąpieli dla niemowląt i dzieci (ok. 8-10zł/300ml).


Po paru dniach dołączył do niego żel do mycia niemowląt od stóp do głów ;) (ok.10zł/500ml)


Na dzień dzisiejszy trudno mi odpowiedzieć jak sprawdzi się u najmłodszych jednak osobiście jestem zadowolona. Delikatny dla skóry, wspaniały zapach (szczególnie tego od stóp do głów:)).
Pierwsza opcja to kremowy żel, który jest dość wydajny jednak dość sztywne opakowanie utrudnia wydostanie go przy końcówce. Niestety jest to dość uciążliwe. Czasami - o dziwo - drażnił mnie zapach. 
Moim faworytem w tym zestawieniu jest opcja numer dwa. Poręczna aplikacja, również wydajny i wspaniale pachnący.
Swoje zadanie spełniają w dużym stopniu: nie wysuszają, mają delikatne działanie na skórę. Wydaję mi się, że warto im zaufać. Naprawdę dobra jakość za małą cenę. 





2 komentarze :

  1. Nie miałam, ale jak będę w najbliższym czasie na wyjazdach, to zajdę do Rossmana

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej polecam od stóp do głów:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka