piątek, 21 marca 2014

Wiosenne porządki...czyli denka ale i znalezione w otchłani łazienkowej szafy...Part 2

Kolejne cuda wygrzebane z czeluści łazienkowych szafek...



Na pierwszy ogień idą kremy, które towarzyszyły mi (z małymi wyjątkami) podczas nagłego problemu z cerą.

AA, Skóra pod kontrolą, Antytrądzikowy krem na noc seboregulujący
Sporo mi go zostało i niestety leci do kosza z racji przeterminowania. Początkowo nie mogłam się do niego przekonać, później stosowałam go od czasu do czasu, a później wyszło jak wyszło. Trudno mi mówić o skuteczności ponieważ w tamtym okresie czasu stosowałam różne cuda i już sama nie wiedziałam co potęguje, co jest neutralne, a co pomaga w 100%. Jak wspomniałam na początku jakoś mnie nie zachęcał, stosowany od czasu do czasu dawał poczucie nawilżenia i lekkiej regeneracji po stosowaniu 10 innych specyfików z tonikami na czele wysuszającymi cerę. Krótko mówiąc: chyba się do końca nie przekonałam co do niego więc trudno mi mówić o jego wspaniałych działaniu.

Under Twenty, Anti!Acne, Krem nawiżająco-matujacy
Z małymi przerwami jest ze mną od mych lat nastoletnich;) Przepada za nim również moja druga połówka, która z wielką namiętnością mi go podkradała swego czasu i stosuje do dziś. Dodam, że już dawno nastolatkami nie jesteśmy... Obecnie mam od niego wolne. W każdym razie niezastąpiony nawilżaczo-matowicz, lekko poprawiający koloryt. Do tego wydajny, dostępny oraz tani.

Allerco, krem emolientowy natłuszczający oraz nawilżajacy
Polecony przez panią farmaceutkę. Jeśi mnie pamięć nie myli to już była końcówka mojego szału z cerą. Nawilżający został wyciśnięty z tubki do końca, natłuszczający niestety nie (i leci do kosza:(). Trzymałam głównie dlatego aby wreszcie napisać kiedyś opinię na ich temat na wizażu. Troszkę to trwało i ostatecznie nie tam:) Z miłą chęcią jeszcze je przetestuje aczkolwiek niekoniecznie w trakcie takich problemów z cerą. 


Eveline, Bio Depil, Głęboko nawilżający krem do depilacji skóry suchej i wrażliwej
Kupiłam, zastosowała i jestem zadowolona. Przyznam, że niektóre opinie mnie przeraziły jednak cieszę się, że sama spróbowałam i nie było rzezi. Czekam na mnie jeszcze wersja 9w1.


DeBa, Bio VItal, Szampon zwiększający objętość włosów
Na plus szata graficzna, zapach i cena. Jeśli chodzi o resztę to bez szczególnej rewelacji. Początkowo byłam zadowolona z efektu jednak później zauważyłam,że włosy nie są jakość szczególnie objętościowo zwiększone, ma tendencje do plątania włosów, nie widziałam również poprawy jeśli chodzi o brak przetłuszczania. Czasami wręcz miałam wrażenie, że włosy przetłuszczają mi się u nasady szybciej.

Biały Jeleń, Żel pod prysznic Naturalny oraz Dziewanna i Rokitnik
Stosowałam mydło w kostce i długo zastanawiałam się czy nie wypróbować innych kosmetyków. Była okazja w Biedronce więc ją wykorzystałam. Delikatny i przyjazny dla skóry, DziR nieźle pachnie. Jedyny minusik to taki, że zawsze wylewał mi się spory (z racji gęstości) glucik, a co za tym idzie dość szybko produktu ubywa. 

Johnson's Baby, Bedtime, Kojący żel do mycia ciała na dobranoc
W każdym z nas jest coś z dziecka. Kupiłam i nie żałuję. Cudowny zapach lawendy pozwalał mi na 100% relaks. Wydajne opakowanie. Kto wie może kiedyś do niego jeszcze wrócę.

Diplona, Odżywka regenerująca do włosów suchych i zniszczonych
Stosowałam wraz z szamponem, którego dawno już nie mam. Na dniach skończyłam dopiero odżywkę.
Byłam bardzo zadowolona z tego duetu. Ułatwiała rozczesywanie, włosy stały się odżywione, lśniące i gładkie.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka