środa, 23 kwietnia 2014

Zniżki w Rossmannie i Naturze

Znów parę rzeczy wpadło do kosza. Robię zapasy czy co?;) Wiem jednak, że z paroma kosmetykami będę mieć luz na jakiś czas. Oprócz super promocji zaszalałam z pomadkami (ostatnio mam jakieś pomadkowe szaleństwo) z KOBO oraz Golden Rose - kręciłam się koło nich, kręciłam aż wreszcie kupiłam. Stwierdzam jednak, że nie natrafiłam chyba jeszcze na swój kolor:D



Najważniejszą jednak rzeczą jest informacja o której chyba wiedzą już wszyscy:

PROMOCJA ROSSMANN -49%:
  • 22.04 - 27.04 TWARZ - podkłady, pudry, korektory, róże do twarzy
  • 28.04 - 04.05 OCZY - kredki, cienie do powiek, maskary, eyelinery
  • 05.05 - 11.05 USTA I PAZNOKCIE -  lakiery i odżywki do paznokci, szminki, kredki
PROMOCJA NATURA -40%:
  • 28.04 - 05.05 makijaż


Warto wspomnieć, że promocja w Rossmannie dotyczy szaf.
W Naturze z chęcią poszperam w pomadkach Kobo Fashion Colour !!


Jeśli chodzi o obecną zniżkę to skusiłam się na na puder i róż w kulkach od Wibo. Pomijam pozostałą część kompanów, która znów się uzbierała przez parę wyjść do sklepu po coś drobnego/innego.
Na zdjęciu brakuje Alterry i jej kremu brązującego, który nim nie jest. Chciałam kupić Ziaję Sopot. Wpadła mi w oko Alttera...Nie byłam pewna jednak Pani potwierdziła, że ma podobne działanie do Sopotu. Nie wiem czemu ktoś określa go kremem brązującym skoro nim nie jest:/ Trudno.
Jeśli chodzi o odżywkę Hegron to skusiłam się na nią po pewnym wpisie u jednej z blogowiczek.
Pomadki Kobo w promocji 305-310-311 w trakcie pierwszych testów. Golden Rose 04 - jakiś musiałam przetestować bo tak chwalą i chwalą:)





4 komentarze :

  1. Gdybym miała bliżej do Rossmanna też bym się wybrała ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. :) a jednak byłam hi hi, chociaż i tak nie kupiłam wszytskiego co chciałam
    Ale podkładu Eveline używam i jestem na tak, bo dość dobrze kryje i nie spływa z twarzy. Ehh, upatrzyłam sobie parę fajnych rzeczy w Naturze, kuzyn miał mi kupić i podrzucić,ale wiadomo - młodzież ;P czasu nie ma;/
    A bym się w cienie zaopatrzyła no i kolorowe eyelinery ;). Pomadkę, hmmm. Może i nawet na to bym się skusiła, ale koniecznie matową

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednak obniżka skusiła:D
    Też troszkę zaszalałam, również zebrałam zamówienie dla damskiej części rodziny.
    Pogoń go, pogoń, a co!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kupiłam tylko dwie rzeczy :) maskarę z Lovely i kredkę rozświetlającą taką grubą też z Lovely. Myślałam (złudnie), że będzie to tani odpowiednik tej z Benefitu, ale zonk :D niestety nie. Nastomiast mimo wszystko i tak ładnie rozświetla oko i widać to z daleka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka