środa, 7 maja 2014

Avon, Foot Works, Lekki krem do stóp i nóg z masłem shea

Proszę Państwa przed Wami naprawdę delikatny jak puch krem marki Avon.



Producent obiecuje:
Lekka formuła z masłem shea zapewnia przesuszonej skórze natychmiastowe nawilżenie.



I tutaj trzeba przyznać, że avonowski krem jest naprawdę lekki, delikatny i miły w użytkowaniu o lekko perłowej barwie. Jak dla mnie zapach nijaki, a z czasem troszkę drażniąco-wkurzający;)
Dodać również trzeba, że  150ml wydajnego produktu to koszt ok. 15zł (w promocji można go nabyć za ok. 8-10zł).




Dobrze się wchłania, jest wydajny i nawilża - czego trzeba więcej?
I tu właśnie pojawia się małe "ale". Moim skromnym zdaniem produkt rewelacyjnie sprawdza się w szybkim awaryjnym nawilżeniu. Jeśli chcemy "większej mocy" musimy zainwestować w coś innego.
Jeśli ktoś chce podstawowej pielęgnacji i nawilżenia lub czegoś lekkiego do kompletu - polecam.
Jako jedyny kosmetyk do pielęgnacji stóp, szczególnie tych bardziej wymagających - jestem na nie.

2 komentarze :

  1. też mam kremik który nadaje się do standardowej pielęgnacji, tego nie używałam, poluję na coś Scholla teraz

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki Scholl będą teraz (od 08.05) w Biedronce za 14.99

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka