czwartek, 8 maja 2014

Dax Cosmetics, Perfecta SPA, nawilżający mus do ciała (Biała perła + masło Shea)

Zakupiony na promocji w szalonej cenie ok. 9 zł (jeśli nie mniej) za 225ml wraz z innym towarzyszem z serii.




Już jest w mej łazience jakiś czas i tak naprawdę została symboliczna końcówka do pokazania. Cały czas zbierałam się aby wrzucić go wreszcie na bloga. Przed całkowitym wykończeniem zatrzymywał mnie właśnie ten fakt;) Nadszedł  wreszcie ten dzień:D




Producent serwuje nam lekką, niebieskawą konsystencję, której jednak daleko do musu. Pominę jednak ten drobny szczegół. 



Jeśli chodzi o zapach to mamy, jak obiecano, przyjemny powiew morskiej bryzy. Delikatna konsystencja szybko się wchłania pozostawiając skórę miłą w dotyku i co najważniejsze nawilżoną. 
Mimo, że od pewnego czasu stosuję inne cuda to od czasu do czasu serwowałam sobie  "na szybko" mus Dax'a. Kto wie może jeszcze do niego wrócę...


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka