piątek, 9 maja 2014

Kolejna promocja w Naturze plus Biedronka i cała reszta...

Jeśli komuś było mało jeśli chodzi o ostatnie zniżki w Naturze jak i Rossmannie to może załapać się na jeszcze jedno (malutkie) szaleństwo:




Oferta obowiązuje od 08.05 do 21.05.2014
 (lub do wyczerpania zapasów) 


Z tego co wyczytałam na plakacie znajdującym się na sklepowej witrynie - tańszy lakier gratis (tak jak najczęściej to bywa na tego typu promocjach;)).

Lakierów mam pełno więc raczej nie skorzystam ale może komuś taka informacja się przyda.



Biedronka od 08.05. oferuje następujące rzeczy:

http://www.biedronka.pl/pl/press,id,60,title,odkryj-w-sobie-gwiazde

Skusiłam się na urządzenie do pielęgnacji twarzy oraz arbuzowe masło do ciała.



Wczoraj utknęłam w sklepie z powodu deszczu i stwierdziłam, że zobaczę co słychać w (innym) Rossmannie. Szkoda, że w mym pobliskim nie ma szafy Eveline. Szafa nieźle opróżniona;) Wpadła mi w oko jedna pomadka ale oczywiście jej nie było (jak większości). Złapałam mieniący się lakier plus jeszcze dwa inne. Skusiłam się również na moją różową Pumę - wieki jej nie miałam, uwielbiam i była w promocji więc stwierdziłam,że skorzystam. Napatoczył się również peeling do stóp do kompletu. 






Warto również wspomnieć, że w dniach 08.05-11.05 w sieci sklepów C&A jest zniżka -20% na cały asortyment.
Poczynając od ubrań, a kończąc na gadżetach dla najmłodszych. 




3 komentarze :

  1. A jednak cos upolowałaś
    Mi by kilka lakierków się przydało, takich typowo letnich, jakieś landrynkowe bądź neonowe kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. Może warto zerknąć do Biedronki? Mają teraz lakiery za ok. 4,50 w letnim klimacie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już muszę przestać robić zakupy-wydałam tyle w ciągu tych 3 tygodni że masakra,właśnie siedzę i zliczam z paragonów :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka