poniedziałek, 30 czerwca 2014

Lovely, Color Mania 87

Dość długo czekał na swoją kolej aż wreszcie nadszedł dzień i zagościł na mych pazurach.



Dobrze się rozprowadza na paznokciach, potrzeba dwóch warstw aby dobrze się prezentował. Dość szybko schnie - ok. 15-20 min (myślałam, że będzie trwać to o wiele dłużej). Tzn. po 15-20 min nie jesteśmy już bezbronne;) Jednak do 30-40 min powinno się uważać i zbytnio nie szaleć. W każdym razie obiad zrobiony, działam z wodą po ok. 1,5h i jeszcze się trzymał. Chociaż później dopatrzyłam się malutkiego odprysku przy dwóch pazurach jednak szybko sprawę załatwiłam:D






Kolor to mieniąca się cegła/marchewka w połączeniu z delikatnymi tonami jasnej czerwieni, która delikatnie przebija się w pomieszczeniu/cieniu.
Trwałość: 3 dni (ścierają się końcówki)
Cena: ok. 3-4zł/9ml 

2 komentarze :

  1. ładny, mam podobny odcień ale z innej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pomalowaniu stwierdziłam, że jednak ma urok;) Jednak czekał na swoją kolej i czekał bo zawsze jak miałam nim pomalować pazury to nie byłam pewna czy warto:)

      Usuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka