czwartek, 26 czerwca 2014

Virtual Fashion Mania czyli kolejny uwielbiany lakier

Po przedstawieniu błękitu z Virtuala przyszedł czas aby pokazać róż:)




Mam parę sztuk kupionych w Biedronce. Ich ceny były naprawdę kuszące. Początkowo ok. 5zł, później 1,99/10ml.




Uwielbiam malować nimi pazury - sama przyjemność!! Lakiery mają ładne, intesywne kolory. Szybko schną i nie sprawiają problemu przy malowaniu.
Próbowałam złapać kolor (który na paznokciach jest bardziej taki jak w butelce) jednak za każdym razem wychodził na zdjęciach jaśniejszy:) Niestety numery były dostępne tylko na papierowych opakowaniach, których dawno już nie ma. W internecie wygrzebałam różne nazwy jak i numery różu - duże prawdopodobieństwo to 186 amore mio...



Zaczyna ścierać się na końcówkach po 3-4 dniach.
Dodam, że posiadam je już jakiś czas i dobrze się trzymają w buteleczkach co również jest na plus. 

4 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Inne kolory Virtuala również są ok!:)

      Usuń
  2. Z tego co piszesz trwałość jest godna :) a kolor uroczy, lubię róże na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę są wytrzymałe:) Plus przyjazne w malowaniu - nie trzeba czekać i czekać aż wyschną...

      Usuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka