czwartek, 12 czerwca 2014

Zużycia plus małe (potrzebne;)) zakupy

Nie było mnie wieki...! Blogi odwiedzałam jednak nie miałam chęci/natchnienia aby coś naskrobać, a jak miałam to czasu było brak.
Nadal twardo trzymam się kosmetycznego postanowienia - nie kupuję kosmetyków (oprócz potrzebnych rzeczy:)) z kolorówką na czele. O dziwo nie działają na mnie różnej maści przeceny. Czasem kuszą ale ostatecznie odkładam na półkę lub nawet nie biorę w łapska.
Nie będę jednak ukrywać, że skusiłam się na parę produktów. Od jakiegoś czasu miałam je kupić i wreszcie się udało. Wytłumaczenie więc jest: musiałam lub/i miałam w planach ich kupno:D

Na sam początek część kończących się produktów:


Zestaw Playboy Play It Lovely
Dostałam jako upominek i to dość trafny jeśli o zapach chodzi. Przyjemny, nienachalny kwiatowy zapach.
Jeśli chodzi o żel: kremowa konsystencja, dobrze się pieniąca i delikatna dla skóry. Trudno mi powiedzieć coś odnośnie ewentualnego wysuszenia po stosowaniu ponieważ po myciu nakładam mazidło. Przyznam, że jeśli będę miała okazję przetestuje inne żele. Dezodorant również przypadł mi do gustu z tym, że dezodorantów nie używam już od wielu, wielu lat - tylko i wyłącznie kulki (ew. żele) u mnie goszczą. Króliczka stosuję jako mgiełkę od czasu do czasu. Zapach bardzo przypadł mi do gustu i kto wie czy kiedyś nie skuszę się na wodę. (zestaw ok. 8-12zł?)


Isana, Szampon intensywnie pielęgnujący
Kolejny isanowski szampon z rzędu. Wersja bez silikonów i parabenów.
Dobrze się moje włosiska po nim sprawują. Nie męczę się z musem codziennego mycia. Nie będę jednak ukrywać, że szampony z tej serii nie są dla mnie jakoś wspaniale pachnące;) Cena i wydajność rekompensują ten mały minusik. (ok. 4zł/400ml)

Isana, Wiosenny żel pod prysznic Limonka i mięta
Etykieta jest 100% odzwierciedleniem zapachu i wrażeń podczas stosowania. Mamy mocną woń świeżej wytarmoszonej w dłoni mięty z dodatkiem limonki. Do tego lekki efekt chłodzenia.
Gdy tylko zobaczyłam zieleń na półce stwierdziłam, że muszę go mieć. Dość wydajny (a jak wiadomo u mnie szybko giną żele/balsamy itd.). Czuć odświeżenie i oczyszczenie. Idealna opcja na lato. Jest to edycja limitowana jednak mam nadzieję, że zagości na dłużej w Rossmannie. (ok. 3-4zł/300ml)

I teraz czas na małe zakupy:


Rexona, Pure Protection 
O kulkach Rexony stworzę osobny post. Na wstępie powiem tylko, że jestem im dość długo wierna (tzn. paru wariantom) po tym jak wycofano moją kulkę Nivei. Nie cierpię zapachowych kulek w których przebija się woń kwiatów, cytrusów lub innych zapachowych cudów. U Rexony znalazłam parę znośnych kulek. (cena ok. 6,50 w promocji)

Uriage, Woda termalna
Wreszcie zakupiona i pierwsze wrażenia jak najbardziej pozytywne. (cena ok. 33zł/300ml)

Oceania, żel pod prysznic Poziomka i winogrono
Zgarnięty z domu rodzinnego;) Moja butla ładnie na mnie czekała. Po powąchaniu z miłą chęcią przyjęłam upominek - nic tylko wypić. Już nie mogę doczekać się testowania. (cena ?)

Etja, Naturalny olej ze słodkich migdałów
Chwalony więc kupiłam. Czeka na swoją kolej. (cena 7,50/50ml)

Isana Med, Urea balsam do ciała i żel pod prysznic
Dorwałam ostatnio zapomniany krem do rąk i stwierdziłam, że może warto przetestować pozostałe kosmetyki z serii. Obecna cena kusi do testów i zapasów:P - balsam 4,99zł/250ml, żel 2,99/250ml.



3 komentarze :

  1. Będę w Malborku 2 tygodnie,a tam są dwa Rossmany więc może skuszę się na jakiś kosmetyk Isana ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten żel pod prysznic Playboy miałam, ten zapach jest świetny :)
    Isana balsamy mnie ciekawią, szkoda, że mam tak duże zapasy..

    OdpowiedzUsuń
  3. Isana ma ciekawe produkty więc warto testować.

    Również mam małe zapasy ale jak tu się nie skusić:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka