środa, 16 lipca 2014

Golden Glamour w wannie

Jeśli chcemy podczas kąpieli rozpieścić nasze zmysły to warto skusić się na płyn do kąpieli Isana Golden Glamour.



Trzeba przyznać, ze zapach jest obłędny - za każdym razem gdy go poczuję poprawia mi się humor, zaczynam być zrelaksowana oraz pozytywnie nastawiona do wszystkiego. Zapach przypomina bursztynową sól z Biedronki, którą wręcz uwielbiam! Nie wysusza jednak osobiście zawsze po kąpieli serwuję sobie jakiś balsam lub oliwkę. 


Wydajność przyzwoita. Pamiętać jednak trzeba, że specyfików do mycia sobie nie żałuję i schodzą u mnie w dość szybkim tempie;) 
Koszt 750ml butli - ok. 5zł




4 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Warto dorwać! Uczta dla zmysłów!

      Usuń
  2. Z tej serii miałam już kilka płynów :) lubię je bo fajnie się pienią i są tanie. Najbardziej lubiłam zielone jabłuszko i wanilię, edycję limitowaną.
    Tego zapachu nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również ją miałam i byłam bardzo zadowolona:)
      Coś mają w sobie te żele/płyny Isany. Do tego kusząca cena, która wręcz zachęca do testowania.

      Usuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka