środa, 30 lipca 2014

Rabarbarowa rozkosz w natarciu!

Przed Wami uwielbiany żel pod prysznic Mleczko Rabarbarowe marki Kamill.


Zakochałam się w nim od pierwszego wąchnięcia;) Wspaniały zapach oraz miłe i skromne dla oka opakowanie sprawiło, że musiałam go mieć. Dodam, że do tej pory zawsze łapałam go na szalonej promocji w Naturze - 2,99/250ml :D


Mogłabym go wręcz wypić. Zapach jest naprawdę obłędny i dość długo utrzymuje się na skórze. Konsystencja również miła dla zmysłów - delikatna oraz lejąca co nie zmienia faktu, że dość wydajna.


Żel dobrze się pieni, nie wysusza. Z chęcią dorwałabym jakiś balsam do ciała o takim zapachu. 
Naprawdę czysta rozkosz dla zmysłów za małe pieniądze. Polecam z czystego serca! Mam nadzieję, że zakochacie się w tym cudownym zapachu tak jak ja!


P.S. Muszę również dorwać Miętową czekoladę (kiedyś zresztą chyba miałam) na próbę :)





5 komentarzy :

  1. Ciekawi mnie zapach bardzo tego mleczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz miałam okazję - przetestuj! Jak dla mnie cudo.

      Usuń
  2. Miałam kilka wersji tych żeli m.in. również ten z rabarbarem :) nie podobał mi się zbytnio, choć był fajną odmianą, polecam wersję w różowym opakowaniu i z oliwką. Niby wszystkie takie same, ale te dwa w/w są genialne i najlepiej na ciało działają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że chciałabym sprawdzić wszystkie;)

      Usuń
  3. ciekawa jestem tego zapachu, ale dotąd widziałam ten żel tylko w internecie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka