wtorek, 1 lipca 2014

Trochę słońca - Bell Air Flow

Z racji, że pogoda nas nie rozpieszcza postanowiłam podarować sobie trochę słońca. Trafiło na banana od Bell. Kolor wspaniały (czeka jeszcze niebieski) gorzej z resztą...






Aby pazury prezentowały się przyzwoicie potrzeba 3 warstw. Niestety mniejsza ilość serwuje nam prześwity. Co za tym idzie czas schnięcia to ok. (max) 40-60 min. Stwierdziłam jednak, że efekt jest wart czekania.



Niestety pisząc posta zauważyłam odpryski na dwóch pazurach... Dzień po malowaniu:(
Trwałość: 1-2 dni (odpryski)
Cena: ok. 6zł (Biedronka)

2 komentarze :

  1. Śliczny żółciak, jeszcze nie mam żółtego kolorku w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam pewne obawy jednak żółty też jest ok na paznokciach. Grunt to wybrać dobry odcień. Bell są cudowne tylko ten czas wysychania!!
      Zachęcam do powiększenia kolekcji:D

      Usuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka