czwartek, 10 lipca 2014

Zuch malinka

Kolejna odsłona lakierowa. Niestety pazury znów poszły na ścięcie:(

Tym razem padło na wspaniały kolor od Virtuala. Swoje już przeszedł i coś czuję, że jest to ostatnie lub prawie ostatnie malowanie. Troszkę zgęstniał co utrudniało minimalnie nakładanie (nie zmienia to faktu, że i tak lepiej sobie radził niż inne cuda).



Kolor cudowny! Dwie warstwy schną w ekspresowym tempie. Naprawdę warto skusić się na lakiery tej marki. Istna przyjemność malowania i noszenia wspaniałych, soczystych kolorów. 




Trwałość - 3-4 dni (ścieranie końcówek)
Cena - ok. 2-4 zł (Biedronka)

2 komentarze :

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka