środa, 1 października 2014

Delia, płyn dwufazowy

Dziś mam Wam do zaproponowania naprawdę przyzwoity płyn dwufazowy do demakijażu oczu i ust marki Delia.



Nie będę ukrywać, że do zakupy skusiła mnie naklejka "Najlepszy produkt 2014". Stwierdziłam, że nie ma nic do stracenia szczególnie, że koszt 200ml to ok. 8zł. 


Płyn stosuję zawsze po użyciu żelu . Początkowo myślałam, że będzie niewypałem. Jakaś taka woda, która nie jest tłustawa jak większość tego typu produktów chyba nie da rady... Źle jednak osądziłam produkt Deli. Nie pozostawia tłustej warstewki. Możemy być pewne, że nie wysuszy okolic oczu. Zgadzam się również z obietnicą producenta o braku podrażnień podczas stosowania. 
Jeśli chodzi o skuteczność - jestem na tak. Nie musimy bać się o to, że będziemy musiały trzeć i trzeć, a kolorówka nadal będzie. 
Dodam również, że produkt stosuję już ok. 2 m-cy jeśli mnie pamięć nie myli. 


Do płynu zapewne wrócę, a Wam polecam przetestowanie! Może przypadnie komuś do gustu.




1 komentarz :

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka