wtorek, 21 października 2014

Dobry ździerak w niskiej cenie

Dziś przedstawiam peeling do twarzy marki Rival de Loop.


Jak widać po opakowaniu w użytkowaniu już pewien czas. Kupiony w promocji za ok. 5zł/75ml.




Przykład tego, że można za małe pieniądze kupić przyzwoity produkt, który spełnia swoje zadanie tak jak trzeba. 

Kremowa, gęsta konsystencja oraz zmielone drobinki pestek moreli sprawiają, że produkt czujemy - czuć, że oczyszcza, czuć, że ściera przy tym nie podrażnia. 
Cera jest po nim oczyszczona, promienna i gotowa do kolejnych zabiegów upiększających. 
Zapach kremowy z nutką przebijającej się moreli. 
Stosuję 1-2x w tygodniu aby utrzymać świeży i promienny wygląd cery.



Czuję, że do niego wrócę...


2 komentarze :

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka