piątek, 3 października 2014

Isana Med - pielęgnacja wrażliwej skóry

Dzisiaj o balsamie skandalicznie tanim (na promocji można dorwać go już za 3,99/250ml) rossmanowskiej marki Isana. Tak jak w wersji z mocznikiem mamy kilka produktów tak i tu mamy delikatną serię do skóry wrażliwej.


Dziś o balsamie. Wąchając go widzę białą pościel wywieszoną w ogrodzie gdzie wieje lekki wiaterek. Tak, tak właśnie tak pachnie ten balsam:)




Nie jest to może balsam do zadań specjalnych typu chropowata skóra - ostatni ratunek ;) jednak można poczuć miłe wchłanianie się produktu. Skóra wręcz go pije. 


Konsystencja jest delikatna, kremowa.Produkt szybko się wchłania nie zostawiając klejącej warstwy. 
Czuć jednak, że skóra dostała dawkę nawilżenia. 


Kto jeszcze nie miał niech leci do sklepu:) Zakupiłam sobie kolejne dwie sztuki i zapewne będą kolejne.





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka