poniedziałek, 13 października 2014

Organizer z Biedronki plus inne (małe) zdobycze

Od jakiegoś czasu miałam ochotę dorwać organizer do pomadek, błyszczyków itd.
Wchodząc dziś do Biedronki zobaczyć czy mają wrzuconego coś ciekawego zobaczyłam świeżutko wypełniony kosz z organizerami do kosmetyków. 

Mamy do wyboru różne warianty. Skusiłam się na poniższy. Cena 9.99! Wydaje mi się, że naprawdę warto.





Oprócz tego na łazienkową półkę trafił:
- róż dostosowujący się do pH skóry Essence z serii Hello Autumn. Troszkę mnie zdziwił ale o tym w późniejszym poście:) 
- Puma Time To Play - wpadł mi w nos, a co za tym idzie do koszyka




4 komentarze :

  1. Naprawdę warto. Zresztą myślałam, że kosztuje 14,99, a tu miłe zaskoczenie;)
    Smarowidła do ust już wrzucone - wreszcie wiem co mam i widzę wszystko bez szukania itd. Co za tym idzie będę (mam nadzieję) częściej sięgać po moje zbiory:D

    OdpowiedzUsuń
  2. też bym chciała taki organizer :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka