poniedziałek, 20 października 2014

Rozkoszny zapach dla duszy i ciała

Robiąc jakiś czas temu porządki postanowiłam posegregować wszystkie kosmetyki. Okazało się, że mam spory zapas. Postanowiłam więc grzecznie zużywać owe zapasy i nawet nie myśleć o nowych zdobyczach. Jest to o tyle ułatwione, że nie mam ostatnimi czasy ochoty oraz chwili aby buszować po sklepowych półkach. Kuszą mnie pewne kosmetyki dostępne w internecie ale grzecznie zapisuję nazwy i czekam aż domowe zapasy nieco stopnieją :D

Na pierwszy ogień poszło cudownie pachnące smarowidło od Farmony - Tutti Frutti Mus do ciała Melon & Arbuz.


Zakupiłam mus jakiś czas temu w szalonej cenie ok. 6-7zł / 275ml. Posiadałam już olejek który pachniał obłędnie więc melon i arbuz musiał być mój! 


Trzeba przyznać, że Farmona posiada wspaniale i smakowicie pachnące kosmetyki. 

Pudełko mieści w sobie pistacjowy lekki mus o cudownym zapachu. Nie będę ukrywać, że obawiałam się jak będzie z nawilżeniem ponieważ często trafiałam na cudownie pachnące balsamy ale z nawilżeniem było gorzej. 

Jak widać produkt już na wykończeniu. Troszkę szkoda, że powoli nasza pierwsza przygoda dobiega końca. Czekają jednak kolejne zamknięte w łazienkowej szafie. Zresztą z wielką radością dorwę go kiedyś ponownie. 

I teraz najważniejsze. Mus prócz wspaniałego zapachu dobrze się wchłania. Jeśli chodzi o nawilżenie to jestem naprawdę zadowolona. Skóra po użyciu jest miła w dotyku. Zapach oraz przyjemna aplikacja sprawia, że nie tylko nawilżamy nasze ciało ale możemy w 100% się odprężyć po ciężkim dniu.  




5 komentarzy :

  1. zapach arbuza uwielbiam i pewnie w połaczeniu z melonem pachnie jeszcze lepiej !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowne połączenie! Istna uczta dla zmysłów.
      Również uwielbiam zapach arbuza i melona więc długo się nie zastanawiałam.

      Usuń
  2. Połączenie arbuza i melona musi być bardzo udane :) chętnie bym powąchała ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli będziecie miały okazję warto przetestować dla samego zapachu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka