środa, 5 listopada 2014

Nowe zdobycze + Natura -30%



Ziaja i Liście Zielonej Oliwki - sporo się o serii mówi, miałam okazję i się skusiłam.
Padło na wodę tonizującą (ok. 8zł/200ml) oraz peeling (ok.10zł/200ml) który można stosować na całe ciało.

Dorwałam również suche szampony dostępne w Biedronce. Koszt 200ml to 7.99. Dostępne są dwa warianty - Flower Mood oraz Fruit Cocktail. 

Kolejne zdobycze są z Natury. Obecnie wszystkie pomadki ochronne oraz kremy do rąk -30%.

Do koszyka wpadł Carmex (którego wieki już nie miałam) oraz Tisane (zawsze chciałam przetestować ale zawsze coś innego wpadało do koszyka). 
Jeśli chodzi o kremy do rąk : Green Pharmacy Argan, Eveline Krem-maska oraz Dermo pHarma krem-serum do rąk. Tutaj skusił mnie ekstrakt ze śluzu ślimaka;)
Za obłowienie się na promocji zapłaciłam ok. 31zł więc nie jest źle:D

A czy Wy skusiłyście się na coś ostatnio? :)

8 komentarzy :

  1. na razie jakiś zakupów kosmetycznych nie robiłam, ale seria z liśćmi manuka mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również więc skusiłam się na pastę.

      Usuń
  2. wszystkie produkty ze zdjęcia chciałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo nowości. Ciekawe jak nowa Ziaja się sprawdzi. Napisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się coś naskrobać w najbliższym czasie

      Usuń
  4. Poszałąm w Rossmannie i biję się z myślami, czy iść do Natury na -40%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Naturę się nie skusiłam. Moja N nie ma Pierre Rene więc zrobiłam protest:)

      Usuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka