wtorek, 27 stycznia 2015

Kolejne woski wpadły w łapska:D

O pierwszych zdobyczach pisałam (tu).

Z delektowaniem się nimi musiałam poczekać, a może chciałam poczekać aby nacieszyć oczy:D
Początkowo paliłam tylko jeden z nich w mym specyficznym kominku, który jednak nadaje się bardziej do olejków. Szukałam, zastanawiałam się aż wreszcie w pobliskiej kwiaciarni, którą zawsze omijałam (sama nie wiem czemu) dorwałam naprawdę solidny kominek w zawrotnej cenie 14zł.
Dodam, że kwiaciarnię będę zapewne jeszcze odwiedzać ponieważ mają tak ciekawe rzeczy w przyzwoitych cenach!










1. True Rose
2. Champaca Blossom
3. Pink Sands
4. Under the Palms
5. Black Plum Blossom
6. Pineapple Cilantro
7. Silver Birch
8. Berrylicious
9. Cassis
10. Oud Oasis
11. Moroccan Argan






12. Wild Fig
13. Child's Wish
14. Cinnamon Stick
15. French Lavender
16. Honey & Spice
17. Waikiki Melon
18. Midnight Jasmine
19. Pink Dragon Fruit
20. Vanilla Lime
21. Summer Scoop
22. White Gardenia
23. Sicilian Lemon


Poluję jeszcze na pojedyncze sztuki, które chciałabym mieć (np. November Rain). 

W najbliższym czasie pierwsza recenzja :)






10 komentarzy :

  1. November Rain UWIELBIAM! Under the Palms całkiem fajny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze bardziej cieknie mi na niego ślinka;) Raczej spotykałam się z zachwytem jeśli o niego chodzi.

      Usuń
  2. Jej <3 ile wosków.. pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już tak mam, że jak coś mi wpadnie w oko to na całego. Wiem jednak, że zaraz trochę emocje opadną względem wosków. Ale jak tu nie ulec niektórym woskom.

      Usuń
  3. Oh gratuluję fajny woskowych łupów ;) ciekawe, który będzie Twoim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również jestem ciekawa:D Dodam również, że tak ciężko mi je otwierać bo tak uwielbiam na nie patrzeć gdy są w całości;)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz na prawdę imponuj,ącą kolekcję wosków

    z klikaniem, ahhh niektóre zagraniczne firmy przed podjęciem współpracy. każą zrobić kolaż a potem sprawdzają ile jest przekierowań z bloga na stronę sklepu (po to te kliknięcia )

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm, uwielbiam "Waikiki Melon" <3 Choć "Summer Scoop" i "Champaca Blossom" też są niczego sobie ;)

    A tamte woski zamówiła mi koleżanka - podobno wypatrzyła jakąś akcję na Allegro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to szczęściara:D Super zdobycze!

      Usuń
  7. JA kupiłam sobie kominek w kształcie serduszka - tak, to była miłość.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka