czwartek, 22 stycznia 2015

Kozie mleko z cytrusem czyli uczta dla ciała i nozdrzy;)

Będąc w Biedronce wpadła mi w oko intrygujący balsam w zawrotnej cenie 6.99 za 200ml. Skromna biała tuba z kozą trafiła do koszyka. Wreszcie nadszedł czas testowania. Nie mogłam się doczekać z powodu zapachu.







W tubce mamy gęsty ale dobrze rozprowadzający się biały krem. Skóra po użyciu jest miękka, delikatna, a co najważniejsze wspaniale pachnie. Do zapachu jednak zaraz wrócimy:)
Efekt nawilżenia jest dość długotrwały chociaż moja skóra, szczególnie teraz, oczekuje czegoś więcej. Na skórze pozostaje lekki film, na szczęście nie jest tłustawy oraz klejący. 


Wracając do zapachu - jest cudowny. Smarując się nim wręcz odpływam;) Niezwykle odpręża i działa pozytywnie na zmysły. Czym pachnie? Muszę przyznać, że zapach coś mi przypomina i nadal nie wiem co. Jest delikatny, wyczuć można słodką nutę. Nieco mleczny, z domieszką ... (i tutaj właśnie mam zagwozdkę - co to za przyjemny zapaszek;)). Wiem jedno - zapach bomba chociaż trudno go określić tak do końca.


Z chęcią, jeśli będzie okazja, przetestuje inne kosmetyki tej marki oraz serii.

9 komentarzy :

  1. fajny balsam , ja u siebie nie widziałam go niestety
    mamy jedną Biedronkę i co fajniesze rzeczy zawsze szybko wybierają.
    ale poszperam jak będę w Malborku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto. Chociaż u mnie już ich nie widziałam.

      Usuń
  2. Nie dla mnie ;/ nie lubię takiego zapachu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również początkowo myślałam, że mi nie przypadnie do gustu. Jednak po powąchaniu prawie się zakochałam:)

      Usuń
  3. Szkoda, że u mnie w Biedronce go nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie, kto wie... U mnie były tak postawione, że myślałam o jednorazowych wrzuceniu do biedronki. Później rzucił mi się w oczy jakiś inny kosmetyk z tej serii. Chociaż ostatnio nie widziałam w ogóle (albo źle patrzę;)).

      Usuń
  4. Też mam, stosuję go po depilacji nóg, i do twarzy nie robi mi krzywdy jak większość kremów. Zapach ma ładny,szybko się wchłania, dobry na zimę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka