poniedziałek, 19 stycznia 2015

(Prawie) wszyscy kochają woski... kocham i ja!:)

Długo przyglądałam się woskom. Dość sporo o nich na blogach. Muszę przyznać, że do zakupu skusiły mnie m.in. wpisy Pirelki.
Dość długo internetowe sklepy były mi nie po drodze. Pewnego dnia kupiłamtrzy cuda (20,21,22) w jednej z galerii handlowych w moim mieście. Dość szybko z  trzech zrobiło się nieco więcej...



Muszę się jednak do czegoś przyznać... do tej pory gości u mnie tylko jeden z nich - Snowflake Cookie. Innymi zachwycam się jeszcze na sucho:D A kolejne już na dniach będą u mnie (zacieram już rączki i ruszam z kolejnymi do odpalenia w kominku). 




W mojej kolekcji obecnie są:

1. Black Coconut 
2. Amber Moon 
3. Cranberry Ice 
4. Pink Grapefruit 
5. Orange Splash
6. Lake Sunset 

7. Soft Blanket
8. Baby Powder
9. Snow in Love
10. Season Of Peace
11. Clean Cotton
12. Fluffy Towels

13. Honey Blossom
14. Lilac Blossoms
15. Garden Sweet Pea
16. Turquoise Sky
17. Icicles
18. Aloe Water

19. Snowflake Cookie 
20. Snowflake Cookie

21. Soft Cotton
22. Shea Butter


Pozostałe woski kupiłam: homedelight.pl :) 
Dobre ceny (niektóre woski już za 5zł), opcja paczkomatu (bardzo lubię taką formę wysyłki) i co najważniejsze wszystko sprawnie poszło.

W najbliższym czasie recenzja Snowflake Cookie !

4 komentarze :

  1. Zaszalałaś :) Czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Za czasów mojej manii miałam 2 pudła wosków, później odpuściłam, ponad połowę zbioru sprzedałam, teraz mam 1 pudło.

    Shea chętnie bym widziała w swojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  3. Też szaleje;) Chcę więcej i więcej ale na szczęście troszkę się opamiętałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka