wtorek, 13 stycznia 2015

Witajcie:)

Nie było mnie wieki:D To chyba moja najdłuższa przerwa w blogowaniu. Mam wiele kosmetyków do recenzji jednak czasu brak - życie w realu jest ostatnimi czasy tak intensywne, że nie mam kiedy odpalić komputera, a co dopiero napisać parę słów. Jednak z wielką radością czytam Was wieczorami na telefonie:)

Jeśli czas pozwoli chcę rozpocząć parę nowych, blogowych tematów. Nie będzie już tylko i wyłącznie o kosmetykach. Mam ambitne plany wprowadzić parę działów tematycznych nie dotyczących ww.;)





Dodam również, że zakochałam się w woskach i o nich również postaram się coś naskrobać.
Jedna z Was często wspomina o swojej miłości do YC - stwierdziłam, że też muszę przetestować to i owo...i przepadłam:)

Chciałabym również życzyć Wam udanego 2015. Mam nadzieję, że początek roku był dla Was fantastyczny!:)


8 komentarzy :

  1. czasem mi tez trudno znaleźć czas na blogowanioe, a czasem po prostu brak mi chęci
    zaglądaj do nas częściej !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się bo mam tak wiele do naskrobania:)

      Usuń
  2. Cieszę się, że zaraziłam Cię miłością do YC, czuję, że przepadłaś tak jak ja :) pochwal się pierwszymi zapachami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami naprawdę ciężko znaleźć chwilę dla siebie, znam to :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka