sobota, 21 lutego 2015

BibliotekaMalucha: Nie taki straszny...

Gdy tylko zobaczyłam małą książeczkę z ilustracjami Agnieszki Żelewskiej wiedziałam, że musi być w naszych zbiorach.


Kto nie zna naszego żarłocznego niedźwiedzia? Jest taka osoba? Wątpię!







Mój Bąbel uwielbia "Starego niedźwiedzia". Nie wiem czy bardziej ilustracje pani Agnieszki czy też moje wygłupy i próby śpiewania jednak zabawę mamy przy tym przednią. 
Czytam prawie od pierwszych chwil. Niedźwiedzia pozycja pojawiła się nieco później i czuję, że jeszcze kawał czasu będzie z nami.

Dodam również, że pozostałe tytuły z serii są również kuszące oraz nęcące. Niestety, niektóre już słabo dostępne:(
Z chęcią zaśpiewałabym "Gdzieżeś ty bywał, czarny baranie?" jednak nadal polowanie trwa:D

Jeśli macie ochotę pod pretekstem poczytania dziecku troszkę pośpiewać to ta pozycja jest dla Was:)

Cena z okładki: 10 zł (można dorwać ją za ok. 6zł)
Wydawnictwo: Muchomor, 2012

8 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Oczywista oczywistość;) Dlatego kupiłam dla Bąbla i dla ...siebie też:D

      Usuń
  2. Dzieci zawsze mają radochę z takich książeczek, a przede wszystkim - z oglądania obrazków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! My dorośli również ale to tak w tajemnicy.

      Usuń
  3. Uroczy niedźwiadek
    Większość moich bajek jest nadgryziona przez Ksawcia
    Ale te ładniejsze staram się aby nie poniszczył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze zbiory w fazie ślinienia;) Chociaż powoli wkraczamy w fazę gryzienia.
      Również mam parę pozycji które muszę bardziej chronić.

      Usuń
  4. hehe jakie fajne rysunki ;)
    Zapraszam na rozdanie, zanim się skończy zapasy Ci się skurczą ;)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka