niedziela, 15 lutego 2015

Madame L'ambre zaprasza...

Będąc u Sroki trafiłam na urocze pomadki. Opakowanie aż krzyczy: weź mnie, weź!

Oczywiście wzięłam i to dwie...







Pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne. Co tu dużo mówić - opakowanie rewelacja.

Można je dostać np. TU ! Właśnie u tego sprzedawcy zakupiłam i mogę polecić. Dodam, że kupowałam jako niezalogowany kupujący i miałam pewne obawy... Jednak wszystko poszło naprawdę sprawnie. 

Przy okazji poszperałam co jeszcze marka ma do zaoferowania. Trafiłam tak na zestaw pędzli. 
Swoje kupiłam TU ponieważ była opcja paczkomatu. Wszystko poszło sprawnie.Są dostępne również na allegro.

Przyznam, że troszkę przeraziło mnie to, że na pędzlach mam "Lambre", a to przecież "L'ambre". Jednak przeszukałam czeluścia internetu i wychodzi, że występowały (nie wiem czy nadal występują) dwa warianty. Nadal miałam obawy jednak trafiłam do dziewczyn, które nawiązały współpracę i miały "Lambre". Dla pewności zerknęłam jeszcze raz na ich stronę - uff... mogę spać spokojnie:D 



W zestawie mamy:

Pędzel do nakładania pudru, różu, podkładu, cieni oraz pomadek i cieni. 
Produkty wykonane są z włosia koziego, nylonu oraz włosia kuca. 




Pierwsze wrażenie pozytywne. Zobaczymy jak się sprawdzą w boju. 

Oprócz tego skusiłam się na zestaw gąbeczek oraz skośny pędzelek.


Znacie Lambre? Miałyście coś tej marki? 


10 komentarzy :

  1. Ciekawa jestem tych szminek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto kupić i przetestować bo cena kusi...;)

      Usuń
  2. Prześliczne maja opakowania te produkty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt:) Tylko z tego powodu postanowiłam przetestować i to szybko:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się sprawdzi:)

      Usuń
  4. Szminka 11 bardzo ładny kolor, sama bym się skusiła :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto... Wystarczy kliknąć:P

      Usuń
  5. Bardzo podobają mi się opakowania tych szminek i nie tylko. Z tego co kojarzę chyba ich cała kolorówka ma takie bajeczne opakowania ;)

    I jestem ciekawa jak szminki będą prezentować się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś mi sie obiło o uszy, czy raczej o oczy, że firma splajtowała
    Hmm

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka