wtorek, 17 lutego 2015

MediSoft Anida Bis czyli Kremowe masło do ciała

Na początku lutego wspominałam o nawilżającym balsamie do ciała od MediSoft. Dziś przyszła pora na zaprezentowanie regenerującego masła do ciała.







Tak jak u jego braciszka mamy zawartość w skromnym zakręcanym opakowaniu. Oczywiście i tutaj mamy sreberko i pewność, że ciekawskie łapsko nie gmerało w naszym produkcie:)
Masło jest lekkie, delikatne i bardziej treściwe. Tak naprawdę nie jest to masło więc fanki takiej konsystencji mogą czuć się lekko oszukane;)
Czuć je na ciele po aplikacji. Przyznam, że w chłodne dni ta opcja bardziej mi odpowiada.


Nawilżenie często czuję następnego dnia o poranku:) Zapach również! Muszę przyznać, że bardzo przypadł mi do gustu. Jest lekko słodkawy. Początkowo aż uderzył w me nozdrza:D Jednak po paru aplikacjach zapach stał się bardziej delikatny ale i nadal wyczuwalny.



Serwowany po kąpieli jest wielką kropką nad "i" - słodkawy, przyjemny zapach, przyzwoite nawilżenie. Czuć lekki film, który na szczęście nie klei się do odzieży. Skóra jest delikatna, odżywiona, miękka. 
Jeśli macie spore wymagania warto zastanowić się nad kupnem. Koszt 300ml opakowania wynosi ok. 8zł.



16 komentarzy :

  1. Nie miałam tego kremu. Za taką cene chyba warto samemu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak:) Szczególnie, że zbiera sporo pochwał.

      Usuń
  2. sympatyczny i widzę że cena świetna i działanie dobre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja skóra jest dość wymagająca i jestem zadowolona. Oczywiście nie ma efektu "wow" ale naprawdę jest to przyzwoity produkt.

      Usuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tym masełku do ciała. Jednak widzę, iż ma przystępną cenę :) Gdzie można go dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorwałam go w internetowej aptece. Niestety już ich tam nie ma kawał czasu:(
      Warto szukać go w sieci. Stacjonarnie jeszcze nie widziałam chociaż w Naturze (chyba) są ich kremy do rąk więc kto wie czy nie będzie też i balsamów.

      Usuń
  4. Miałam z tej marki krem do rąk i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę się skusić na krem do rąk bo sporo osób je chwali:)

      Usuń
  5. Czytałam kilka opinii o kremach do rąk tej marki i z tego co pamietam były pozytywne. Nie myślałam, że mają masełka. Podoba mi się konsystencja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również spotkałam się z pozytywnymi opiniami na temat kremów do rąk. Sporo też jest opinii o masełku i balsamie i są w większości pozytywne. Osobiście jestem zadowolona. Może się skusisz?:)

      Usuń
  6. bym wypróbowała na moją skórę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto! Szczególnie, że cena kusząca:D

      Usuń
    2. cena to punkt zapalny i pierwotnie nęcący :D

      Usuń
    3. W takim razie czas na łowy:)

      Usuń
  7. Chętnie wypróbuje, lubię takie cuda :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda się Tobie go dorwać i się nie zawiedziesz:)

      Usuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka