środa, 11 lutego 2015

Zdobycze

Dawno nie było u mnie zakupowego posta. Niektóre rzeczy dostałam, niektóre kupiłam. Troszkę się tego zebrało więc większość dziś zaprezentuję;)





Zestaw soli do kąpieli Possibility
Niektóre z nich pachną naprawdę bosko. Każda buteleczka to 80g produktu. Cena ?

Isana Hydro
Uwielbiam.  Stęskniłam się za nią ponieważ przez pewien czas nie było jej w Rossmannie. Nowe opakowanie było chyba tego powodem. Cena ok. 4zł

Masła do ciała Jardins de Provence
Dostępne w Biedronce. Musiałam się skusić na Wanilie & Argan oraz Jabłko & Cynamon. Cena 9.99 za 300g.

Avon, Pędzelek do dekoracji paznokci
Zaciekawił mnie pędzelek-wachlarz. Zobaczymy jak się sprawdzi. Cena ok. 7-8zł

Avon, Little Gold Dress oraz Little Pink Dress
Wreszcie mam wszystkie kiecki. Jupi!:D Cena ok. 40zł

Calypso, Wielofunkcyjna szczoteczka do ciała i twarzy
Dostałam w prezencie. Czas zakupić baterie i można działać. Cena ok. 60-100zł

Avon, Dzika Róża & Shea
Kolejny płyn do kolekcji z Avonu. Cena ?


Korzystając z ostatniej promocji -40% w Naturze skusiłam się na produkty Kobo.
Golden Light, Moonlight są już moje, Sahara Sands również. Szkoda tylko, że otworzyłam dwa pierwsze dla pewności,a przy trzecim opakowaniu stwierdziłam, że pewnie wszystko ok. Okazało się, że ktoś musiał wymacać. Trudno, przez stosowaniem Octenisept pójdzie w ruch. Szkoda, że ludzie muszą macać nawet jak mają wielki tester przed nosem. W przypadku Kobo wręcz paluchy same ocierają się o testery gdy bierze się pełnowartościowy produkt. Widocznie komuś nie wystarczają... W promocji ok. 12zł/sztuka

Essence, róż (30, secret it-girl)
Dorwałam w promocji za 3.99;)

Sensique, Puder rozświetlający w perełkach nr 102
Drugie opakowanie. Strasznie polubiłam. Koszt ok. 11zł


Zdobycze lakierowe:


MySecret Nail Art (222-231-223-221-228-229-233) 4-7zł


Sensique Art nails ( 190-187-191-192). Złoty kupiłam za ok. 6-7zł, resztę dorwałam wczoraj na promocji za 3.49;)




I sklepowe świeżynki: MySecret Nail Art 236, Chalky Matt 241 oraz Sensique Nail Art 200. Jeśli chodzi o ostatni to chciałam dorwać te z holo w nazwie (i mam nadzieję, że na paznokciach też;)) ale niestety podobno ich nie dostali:(


Jak Wasze zdobycze? Macie ochotę na jakieś lakierowe nowości My Secret oraz Sensique?

10 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Niektóre już testowane i jestem zadowolona:)

      Usuń
  2. O rety ile nowości :) Lakiery boskie!
    Przyjemnego stosowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz gdzieś Nature to polecam lakiery. Na zdjęciach nie widać ich uroku.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Miałam nie kupować lakierów ale co zrobić:D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Już przebieram nogami aby je testować:)

      Usuń
  5. jakie piękne lakiery, zwłaszcza te MySecret :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MySecret są naprawdę kuszące. Sporo matów. Oprócz niebieskiego jest również różowy:D

      Usuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka