niedziela, 1 marca 2015

Promocje w drogerii Natura



Od 05.03.2015 w drogerii Natura czeka na nas parę ciekawych promocji:




  • -40% na wszystkie zapachy marek: Calvin Klein, Lancome, Beyonce ( Oprócz tego sporo promocji na zapachy innych marek) 
  • do -25% na kosmetyki do makijażu marki Maybelline
  • Kupując krem odżywczy Mixa płyn micelarny otrzymamy za 50% ceny
  • Kupując dowolny kosmetyk do makijażu ust, drugi, tańszy otrzymamy 50% taniej (marki: L'Oreal, Maybelline, Kobo, Astor, Rimmel, Pierre Rene, Bell).
  • -30% na peelingi i preparaty wyszczuplające wybranych marek (od 12.03.2015)

Dodatkowo pojawią się takie nowości jak:
  • Zapasy cieni do powiek KOBO w neonowych kolorach (9.99; klik)
  • Korektory w sztyfcie My Secret (10.99; klik-klik-klik)


Coś Was kusi? Może polujecie na inne promocje?


18 komentarzy :

  1. muszę się wybrać na jakieś małe zakupy kosmetyvzne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że coś ciekawego wpadnie w łapska:)

      Usuń
  2. Ja raczej na nic się nie skusze bo mam wszystkiego za dużo ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam spore zapasy. Szczególnie w kolorówce. Szczególnie pomadki słabo mi schodzą.

      Usuń
    2. U mnie to samo z pomadkami, a mam cały zapas :) choć ostatnio powrzucałam do każdej torebki, do pracy, kurtki i próbuję zużywać :D

      Usuń
  3. Ja na razie stopuje z zakupami ;) Kilka dni temu zakupiłam dość sporo kosmetyków w Auchan i Yves Rocher.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Auchan muszę upolować coś od BingoSpa:)

      Usuń
  4. dzięki za to fantastyczne info :) dawno nie byłam w Naturze bo mi zupełnie nie po drodze,ale wybieram się po wypłacie-co kupię jeszcze nie wiem,ale czuję potrzebę promocyjnego wykorzystania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wczoraj aj byłam w Naturze i skusiłam się na parę kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie na razie nic nie kusi, do Natury mam bardzo nie po drodze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. N mam pod nosem. Szkoda, że R troszkę dalej. Chociaż z drugiej strony lepiej dla portfela.

      Usuń
  7. Na razie nic nie planuję, ale do Natury zajrzę, może na miejscu mnie coś skusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy widziałam gazetkę to troszkę mnie kusiło. Później stwierdziłam, że kolorówki u mnie sporo i o dziwo w sklepie nic mnie nie kusiło.

      Usuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka