czwartek, 12 marca 2015

Puste opakowania opanowały dom:)

Postanowiłam sobie, że puste opakowania będą u mnie szybko znikać. Dziś przeżyłam lekki szok widząc, że cała siatka pełna;) Co prawda bywają większe denka w miesiąc. U mnie zbiór z nieco dłuższego czasu. W każdym razie czas się z nimi pożegnać... Dodam, że ciągle chciałam zrobić wpis ale zawsze było coś co zaraz skończę i dorzucę - więc mogłabym czekać i czekać:)




Marion Delikatny płyn do demakijażu oczu
Już parę razy gościł u mnie w łazience. Produkt godny uwagi. Delikatny dla oczu i skóry wokół nich. 
Dobrze radzi sobie z makijażem. Chociaż wcześniej stosuję żel do twarzy i płyn używam do całkowitego rozprawienia się z pozostałościami. Koszt 120ml to ok. 4-6zł

Krem kosmetyczny Elf
Zdania nie zmieniłam (klik)

Isana, szampon nawilżający do włosów suchych i zniszczonych
Średnio za szamponami z tej serii przepadałam. Od jakiegoś czasu (przed never ending story od Joanny czyli bardzo dawno, bo ananasek dzielnie trwa na posterunku;)) jednak na isanowskie szampony patrzę bardziej łaskawszym wzrokiem. Ten nie był zły. Jak za 400ml i ok. 4zł nie jest co marudzić:)

Isana Sensitive, żel pod prysznic
Żele od Isany uwielbiam. Kolory, zapachy i to w niskich cenach. Czy jest ktoś kto ich nie lubi?
Skusiłam się na wersję skromną i zakochałam się z miejsca. Miłość od pierwszego użycia. Tak, tak ten niepozorny żel jest wart zakupu. Delikatny pod każdym względem. Idealny przykład, że kąpiel może być rozkoszna również gdy nie mamy kolorowego i szałowo pachnącego owocami/kwiatami i innymi cudami żelu. Wiem, że jeszcze wrzucę go do koszyka z zakupami.

Seyo, żel pod prysznic 
Miałam 3 butle: Gruszka&Awokado, Figa&Granat, Grejprut&Marakuja
Zapachowe przyjemniaczki chociaż Isany nie zrzucą z podium. Wolę jednak żele od konkurencji;)

Vellie, odżywczy krem do ciała
Przyjemniaczek (klik). Warto przypomnieć, że produkty tej marki rozgościły się w Biedronce.
Nadal nie wiem gdzie już czułam ten przyjemny zapach...;)

Ziaja, tonik BIOaloesowy
Jestem mu wierna, uwielbiam (klik)

Isana Med, balsam do wrażliwej skóry
Również gości u mnie już od paru miesięcy. Jest skandalicznie tani (w promocji 3.99) oraz przyzwoicie dobry (klik)

Isana Med, Urea żel pod prysznic
Byłam zadowolona. Najbardziej przypadł mi z tej serii balsam. Pewnie jeszcze kupię.

Alterra, rumiankowa pomadka do ust
Polubiłam i pewnie jeszcze nie raz do niej wrócę. Chociaż uwielbiam Hydro od Isany (klik)

Rival De Loop, żel do mycia twarzy
Polubiłam i to bardzo (klik). Ostatnio gościł u mnie jednak Biały Jeleń, a obecnie Kolastyna.

MediSoft,balsam oraz masło do ciała
Byłam z nich zadowolona. Na zimowo-grzewczy okres bardziej przypadło mi masło (klik) i (klik).

BabyDream, żel do mycia dla niemowląt od stóp do głów
Kupiony dla Bąbla ale ostatecznie to my go używaliśmy. Pociecha stosuje coś innego;) Kiedyś już u mnie gościł (klik)

Hipp, oliwka pielęgnacyjna
Stosowałam u pociechy przez pierwszy kwartał. Końcówka wylądowałam na mnie gdyż mały człowieczek od jakiegoś czasu stosuje coś innego jeśli jest takowa potrzeba. Z czystym sercem mogę polecić! I to nie tylko tym najmniejszym:)

Biały Jeleń, hipoalergiczna emulsja do twarzy
Miłości z tego nie będzie jednak muszę przyznać, że z makijaż nie ma z nią szans;) (klik)

Nivea, Pure&Natural antyperspirant w kulce
Można bez aluminium? Nivea udowadnia, że tak! (klik)



A jak u Was z denkowaniem? Macie spore zapasy? 
U mnie nadal sporo kolorówki, zdzieraków do ciała oraz masek do włosów:)



16 komentarzy :

  1. Szkoda, ze takie malutkie zdjęcie :( Ale zuzyć duzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po kliknięciu w nie chyba nie jest źle;) Chociaż ostatnio zastanawiam się jaki rozmiar ma być.
      Sporo ale z dłuższego okresu niż miesiąc;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Troszkę się uzbierało;) Mam nadzieję, że w najbliższym czasie zejdzie mi trochę peelingów i cudów do czupryny.

      Usuń
  3. Sporo tego, gratuluję :)
    Miałam ten żel Rival do twarzy niejednokrotnie i był jednym z lepszych jakie miałam okazję używać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również go lubię. Miałam już parę sztuk i chyba do niego wrócę za jakiś czas. Najpierw muszę inne wymęczyć;)

      Usuń
  4. uzbierało się :D ja nie denkuję...wkurzają mnie puste opakowania i nie mam ich gdzie trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również wkurzają mnie puste opakowania;) Teraz uzbierało się stanowczo za dużo! Planuję robić mniejsze denkowe podsumowania...

      Usuń
  5. Ładne denko, niektóre produkty mnie zaciekawił. Zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które?

      Czemu nie;) I tak odwiedzam często:)

      Usuń
  6. no no trochę Ci się tego uzbierało
    ja zazywczaj części kosmetyków nie zużywam do końca,ale wędrują do mamy lub kuzynki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie mów Aniu... U mnie niektóre kosmetyki nie mogą doczekać się denka (a nie są wcale złe). Z racji wiosny chcę się z nimi rozprawić:D

      Usuń
  7. Fajne duże denko :) Ja mam reklamówkę większą na wieszaku za ręcznikiem ;)) miejsca mi mocno nie zajmuje, więc mogę zbierać.
    Moja córka używa właśnie ten żel Bbaydream, dawno w promo nie był, a się skończył ;) Żele Isana mnie ostatnio rozczarowują, a ciekawa jestem tych z Natury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również zbieram do reklamówki w łazience i może sobie tam reklamówka puchnąć od pustych opakowań - nikt nawet nie wie o jej istnieniu (czytaj: druga połowa). Jednak Bąbelek coraz większy więc istnieje ryzyko, że odkryje miejsce i będą się walać po całym domu opakowania matki:D
      Żel Babydreama miałam kiedyś ja, kupiłam dla bobasa. Niestety średnio się sprawdził. Nie wiem czy to jego wina czy może akurat zgrał się z skórną dolegliwością ale małej dopiero maść cholesterolowa plus krochmal pomogły.W rossmanie bywam już sporadycznie. Bliżej mam N więc skusiłam się na ich żele.

      Usuń
  8. Pliwka Hipp to nieodłączny element mojej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naszej też. Tzn. matka końcówkę wsmarowała w siebie gdy malutka ciutkę podrosła.
      Trzeba przyznać, że jest naprawdę godna uwagi.

      Usuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka