piątek, 27 marca 2015

Zdobycze plus drogeria Natura

Witam w deszczowy piątek;) W każdym razie na Pomorzu właśnie taka pogoda się dziś rozgościła...

Będąc wczoraj blisko małego sklepiku m.in. z kosmetykami Ziaji skusiłam się na parę drobiazgów oraz dziś wpadło parę kolejnych z Natury:






Sensique, Aromatyczny olejek pielęgnacyjno-odżywczy do paznokci i skórek-drzewo herbaciane
Czy można strzelić jeszcze dłuższą nazwę? Chyba nie. Chociaż kto wie... Kupiłam w ciemno. Mam nadzieję, że się nie zawiodę. Muszę zająć się skórkami, które uwielbiają się zadzierać itd. Może Wy macie coś godnego polecenia? 15ml/6.99

Lirene, Fluid rozświetlający z witaminą C
Kolejna tubka. Posiadałam 3 i 4. Teraz 3. wrzuciłam do koszyka. Jestem bardzo zadowolona z tego fluidu. Zresztą w najbliższym czasie wspomnę m.in. o nich. 30ml/15.99 (cena zależnie od drogerii 11-16zł)

Marion, olejki orientalne, kokos i tamanu
Moja wersja jest do włosów delikatnych oraz słabych. Skusił mnie kokos. W drogerii Natura olejek dostępny jest za 2.99 przy zakupach za min. 25zł.

Eveline, MiniMax, lakier do paznokci
Kręciłam się koło ich holo w internecie. Jednak średnio pasował mi zakup lakieru za 5-6zł z przesyłką jeszcze większą...Akurat w wspomnianym sklepiku były więc 413. wpadł do koszyka.

Kremy Ziaja: oliwkowy, masło kakaowe
Lubię i często wracam. Cena pewnie znana każdemu - ok. 3-4zł

Ziaja, Liście zielonej oliwki, płyn dwufazowy
Dwufazówka z Ziaji powoli dobija dna więc skusiłam się oliwkową wersję. Jestem ciekawa jak się spawdzi. 120ml/7zł.


W Naturze można również dostać maseczki w saszetkach -30%. To nic, że avonowskie tubki czekają. To nic, że ich nie planowałam. Kupiłam, a jak...;)


Do koszyka wpadł również grzebień Donegal - stwierdziłam, że przetestuję ponieważ cena skromna (ok. 3zł), a mój z mniejszymi ząbkami średnio sobie radzi z tendencją do m.in. kołtunów. Szczotka też odpada ponieważ nie będę wspominać co mnie łapie przy rozczesywaniu...:D
Infinity, Gąbka jajo do makijażu - intryguje mnie BB jednak cena troszkę odstrasza. Nie wiem czy takowy sposób nakładania podkładu mi przypasuje więc szkoda mi wydać ok. 70zł na taki gadżet. Skusiłam się jednak na gąbkę Infinity. Cena regularna to ok. 25zł, W promocji - 12.99

I czas na maseczki:

Ziaja, maska regenerująca z glinką brązową oraz maska anty-stres z glinką żółtą (1.39zł) oraz liście zielonej oliwki (0.99zł)

Marion Spa, profesjonalna mikrodembrazja, intensywnie złuszczająca (2,09zł)

Ava, Bio Alga, głębokie nawilżenie oraz maseczka karotenowa  (1,59zł) 

Dermaglin, maseczka oczyszczająco-odżywcza (3,99zł)



Oprócz tego od 02.04.2015 w Naturze:




  • Kupując kosmetyk do makijażu oczu, drugi tańszy 50% taniej (marki: L'Oreal, Maybelline, Kobo, Astor, Rimmel, Piere Rene)
  • Wszystkie produkty Lirene -25% (od 09.04.15)
  • Kupując dwa produkty Palmolive (z wyłączeniem mydeł w kostce) przy kasie do odbioru torba shopperka
  • Peelingi, masła, olejki -30% (od 09.04.15; marki: Perfecta, Green Pharmacy, Farmona, Evree)



20 komentarzy :

  1. Na południu też deszczowo. Fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak jutro weekend więc deszcz musi być;)

      Usuń
  2. ja dziś miałam też zrobić małe zakupy,ale padało i ograniczyłam się tylko do koniecznych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie okazja jeszcze się pojawi;)

      Usuń
  3. Niezłe kosmetyki upolowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To one upolowały mnie;) Weszłam tylko po podkład... A z porfela ubyło więcej niż 15.99;)

      Usuń
  4. Fajne nowości u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie również pachnące zdobycze są cudowne!;) Już jestem ciekawa, który przypadnie mi do gustu...

      Usuń
  5. Niezbyt lubię saszetkowe maseczki, więc nie zwracałam uwagi na promo, za to mam ten lakier eveline i jest super, no i olejek z Marion właśnie testuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę jak najszybciej przetestować na pazurach:) Jestem ciekawa jak u Ciebie się sprawdzi olejek.

      Usuń
  6. U mnie pogoda straszna pada od rana :) Świetne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nowości, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak się sprawdzą:)

      Usuń
  8. Mam olejek z mariona, ale ten różany Fajny jest ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój grzecznie czeka na swoją kolej. Obecnie stosuję inny również Marion.

      Usuń
  9. Dwufazówka mnie kusi, daj znać jak się spisuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka