poniedziałek, 20 kwietnia 2015

-40% Natura plus -49% Rossmann

Hej Dziewczyny:)

Czekają nas znów szalone promocje.



Jak zapewne już wiecie od piątku tj. 24.04.15 Rossmann znów szaleje. Wszystkie pudry, podkłady, róże, bronzery i korektory do twarzy -49% !

Natura jednak też coś dla nas ma...



Od dziś, tj. 20.04.15, wszystkie kosmetyki do makijażu z szaf -40%!!! Warunkiem jest zakupienie minimum dwóch rzeczy! Promocja trwa do 29.04.15 lub do wyczerpania zapasów.

Oczywiście skusiłam się 3 drobiazgi, które zaprezentuję później. Coś czuję, że wpadnie mi jeszcze parę rzeczy do koszyka:D

Jedna rzecz mnie jednak zdziwiła. Chciałam kupić kamuflaż Catrice. Byłam pewna, ze kosztował ok. 15zł, ostatnio w promocji za 13.99. Dziś widniała przyczepiona cena Natury - 23.99!!!! Aż sprawdziłam na czytniku i tam tak samo! Pani twierdziła, że sporo w takim razie cena podskoczyła i czy przypadkiem "moja" cena nie jest promocyjna. Gdy stwierdziłam, że w promocji to go widziałam za 13.99 u nich parę dni temu wzruszyła tylko ramionami i tyle ją widziałam... Jak u Was z ceną kamuflażu Catrice? Jestem w lekkim szoku i oczywiście go nie kupiłam.



17 komentarzy :

  1. Ja kupowałam ostatnio ten korektor w Minti Shop i kosztował 12,90 zł. Trzeba jeszcze doliczyć przesyłkę, ale wychodzi i tak taniej. Jakoś wolę zamawiać przez internet niż chodzić do stacjonarnych sklepów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem jednak ciekawa czy cena aż tak podskoczyła czy Natura zaszalała... Nagle z 15 na 24?! Coś nie chce mi się wierzyć.

      Usuń
  2. nie ma Natury w pobliżu, dopiero w malborku - tak jak Rossman ,ale też różne cuda sie tam dzieją :P
    może coś kupię w promocji, jak będę w następny poniedziałek, ale zobaczę czy w Rossmanie nie będzie powybierane, bo chciałabym korektor rozświetlający

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również chcę wybrać się do Rossmanna ale zobaczymy co z tego wyjdzie:)

      Usuń
  3. Nic mnie nie kusi :d mam jeszcze zapasy z poprzednich takich promocji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również:) Wiem, że cienie odpadają. Chociaż kusiły mnie w kremie (tubka) z Essence.
      Jednak z wielką chęcią skusiłam się na inne cuda:D

      Usuń
  4. Ten kamuflaż normalnie kosztuje mniej niż 15zł. Na bank! Miałaś rację oczywiście. Swoją drogą ja nie jestem zadowolona z obsługi w Naturze. Uważam, że te panie się nie znają na niczym. Ja tam zawsze dziękuję za pomoc, bo sama wiem, co chcę i nie potrzebuję się nic pytać, ale jak czasem słyszę, jak doradzają klientkom to mam ochotę się wtrącić i powiedzieć, że gada bzdury.

    Ja wlasnie musze sie wybrac do natury po cienie kobo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko już na szczęście wyjaśnione. Nawet Pani do mnie podeszła w Naturze aby to wyjaśnić;) Chociaż dla mnie lekko naciągane to było zdziwienie - przecież ktoś musiał wydrukować i przyczepić ceny więc wiedziała o skoku cenowym:P

      Usuń
  5. Ja nie kupuję kamuflażu więc nie pomogę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupowałam Camouflage w zeszły miesiącu za 14.90 (bez promocji) więc przegięli z ceną...ale niestety,przy większych promocjach zauważyłyśmy z dziewczynami że sklepy podnoszą ceny-niby promocję robią 40% a wcale tyle taniej tak naprawdę nie mamy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdobyłam go kolejnego dnia gdy cena już była ok:) O dziwo naklejono również cenę Natury. To nic, że taka sama jest na szafie. Może było im głupio po doklejonej wyższej.

      Usuń
  7. Mnie za wiele nie kusi, choć dwie rzeczy potrzebuję tylko nie wiem czy kupię w R czy w N bo do N nie lubię chodzić, małe ciasne, obmacane wszystko, panie nie pomocne, i mam daleko, a R mam 3 więc jest wybór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. N mam pod nosem. R ciutkę dalej. Przyznam, że chyba wolałabym R bliżej. Tylko wtedy spacerki i przy okazji wpadnięcie do R źle by się kończyły dla mojego portfela:D Swego czasu byłam zadowolona z mojej N. Szkoda tylko, że nie mają Pierre Rene oraz ostatnio spore braki i jakiś taki nieład w szafach.

      Usuń
  8. Trzeba będzie wpaść do Rossmana i coś zakupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawie każda z nas na te promocje czeka. Ja osobiście czekam na promocję cieni, eyelinerów i lakierów do paznokci ;) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieni i lakierów mam pełno więc się chyba nie skuszę;) Na szczęście:P

      Usuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka