piątek, 17 kwietnia 2015

Arganowy Jedwab do Ciała La Luxe Paris


Dziś o arganowym jedwabiu do ciała La Luxe Paris który przywędrował ze mną do domu z Biedronki:)





Dość chętnie wrzuciłam go do koszyka. Zachęciła mnie cena (8-9zł/200ml), opakowanie oraz obietnice producenta.


(opis)


Produkt zamknięty jest w pojemniku z pompką. I tutaj plus - wystarczy ją przekręcić i już możemy bez większych obaw zabrać kosmetyk ze sobą w podróż. Smarowidło jest lekkie, wodniste oraz posiada przyjemny kwiatowo-słodkawy zapach. Bardzo szybko się wchłania pozostawiając na skórze delikatny zapach oraz efekt miłej w dotyku skóry. 
Początkowo byłam z niego zadowolona jednak po paru dniach okazało się, że jest dla mnie za słaby jeśli o nawilżenie chodzi. Moim zdaniem to idealna formuła na lato kiedy chcemy coś lżejszego i szybko się wchłaniającego. Dodatkowo jest to produkt, jak dla mnie, mało wydajny. Szczególnie wieczorem lubię wiedzieć, że coś w siebie wsmarowuje więc troszkę pompek idzie... Spodziewałam się, że jest to lekka formuła jednak nie do końca sprostał moim oczekiwaniom. 

Mimo wszystko z chęcią przetestowałabym również w cieplejsze dni aby zobaczyć jak wtedy się sprawdzi. Dostępna jest również wersja ze złocistymi drobinkami, która również mnie kusi.

Co obecnie ląduje na Waszej skórze? Lubicie lekkie formuły smarowideł do ciała czy coś bardziej treściwego? Zmieniacie swoje upodobania wraz z porami roku?


Na koniec jeszcze skład:
Aqua, Glycine Soija Oil, Glycerin, Propylene Glycol, Argania Spinosa Kernel Oil, Cocos Nucifera Oil, Urea, Octyldodecanol, Dimethicone, Isopropyl Myristate, Butrosperum Parkii Butter, Panthenol, Acrylates/ C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Sodium Hyaluronate, Dicaprylyl Carbonate, Hydrolyzed Silk, Hydrolyzed Yeast Extract, Gudrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Betaine, Glucose, Polysorbate 20, PEG-20 Glyceryl Laurate, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, Allantoin, DMDM Hydantoin, Disodium EDTA, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Limonene, Geraniol, Linalool, Coumarin.


11 komentarzy :

  1. szkoda, bo tez lubię bardziej treściwe kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powyższy jest raczej na ciepłe dni...

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze..nie wiem czy się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszkę słabo, a już się nastawiłam, że coś fajnego będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ja jesem zdecydowaną miłośniczką mocniejszych nawilżaczy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tej wersji z drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. opakowanie jest takie "drogie" :D szkoda, że słabo nawilża, bo przy mojej skórze to odpada.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam wersję ze złocistymi drobinkami i byłam zadowolona ; ) .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka