czwartek, 9 kwietnia 2015

Czy woda kokosowa może umilić kąpiel?

Jeśli chodzi o żele i płyny do kąpieli to nie ma co tu dużo ukrywać - królują u mnie cuda z Isany. Dłuższą kąpiel serwuje sobie z  płynami z Avonu. Warto również wspomnieć o mojej nowej miłości o wspaniałym zapachu;) Pojawił się jednak pewien przystojniaczek o idealnej konsystencji, świetnie pachnący... Musiałam go mieć!





Kremowy żel pod prysznic Nivea, bo o nim tu mowa, już od pierwszego wąchnięcia mnie oczarował. Oczywiście nie zrzucił z zaszczytnego miejsca na pudle cuda jednak...Również jest godny uwagi;)



Delikatny, kremowy i ta cudowna kokosowa nuta... 


Konsystencja jest idealna - kremowa i dobrze się pieniąca. Tak samo jak w przypadku Palomy zapach otulający nasze ciało jest wspaniały. Oczywiście to inna kategoria i dlatego możemy sobie funkcjonować w tym kąpielowym trójkącie;) Nivea rano, Paloma wieczorem:) 
Początkowo zapach był bardziej intensywny jednak nie ma co marudzić.
Żel jest wydajny oraz co najważniejsze nie wysusza!
Czy do niego wrócę? Coś czuję, że tak:)

Żel kupiłam w Biedronce za ok. 12zł/500ml

16 komentarzy :

  1. Do nivea mam dystans, ale kusisz tym nie wysuszaniem ;) Rozejrzę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto! Dodam, że również mam pewien dystans do ten marki mimo, że krem nivea u mnie rządzi:)

      Usuń
  2. Lubię żele nivea ale tego produktu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To fajna cena, opłacało się. Uwielbiam zapach kokosa .
    Moja teściowa to znowu jest sknera ;P . Niby potrafi dobrze gotować, ale czasem chce przyoszczędzić i robi za bardzo "bułkowe mielone, czy mączne kopytka - wiesz o co mi chodzi. mówi że ona przeciez dużo nie je , to wszytsko wina tarczycy . Ale je nieregulanie,a do tego masę słodyczy - a lata juz nie te, więc i metabolizm słabszy -ale jej nie nie przetłuamczy hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że jest kokosowy żel Nivei... Muszę kupić koniecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wpadnie w Twe łapska szybciutko:)

      Usuń
  5. Nivea to klasyk, bardzo lubię ich produkty, mają prześliczne, delikatne zapachy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie gości tylko tradycyjny krem nivea. Dawno nie miałam, z tego co pamiętam, ich produktów.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Kokos zachęca do testowania innych wariantów:)

      Usuń
  7. Mam chrapkę na ten żel z nivei .. przy następnych zakupach wskoczy do koszyka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka