środa, 15 kwietnia 2015

Flos-lek Winter Care

Robiąc zdjęcia kremowi ochronnemu Winter Care myślałam już o coraz cieplejszych dniach, które nadchodzą. Nie wiem jak u Was ale u mnie sobota była mega słoneczna i przyjemna. Ludzie śmigali na krótkim rękawku z nadzieję, że to zapowiedź ciepłych dni. Nic bardziej mylnego. Niedziela była pochmurna, silnie wiało. Obecnie również nie jest wesoło i szczególnie wiatr śmiga jak oszalały.





Krem kupiłam w Naturze. Zachęciła mnie ochrona do -20 stopni. W okresie zimowym mój nos zamienia się w a'la rudolfowy;) Zarumienione policzki jeszcze przejdą, nos średnio...


Krem stosowałam i stosuję rano, pod makijaż. W tej roli sprawdza się przyzwoicie. Jest treściwy, dobrze natłuszcza, nawilża oraz koi. Zaczerwienienia są o wiele mniejsze więc tutaj duży plus.



W opakowaniu już prawie końcówka. Mimo plusów muszę zobaczyć jak zachowywać się będzie moja cera po zaprzestaniu stosowania. Ostatnio zauważyłam lekkie zapychanie. Może to wina kremu, może innego kosmetyku/kosmetyków. 

Mimo wszystko polecam. Koszt 50ml/ok. 12zł. 

15 komentarzy :

  1. Nie przepadam za kremikami Flos lek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie z jednej strony do nich ciągnie, z drugiej jak mam wybór wybieram coś innego;)

      Usuń
  2. Miałam go i był swietny na zimę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, że dobrze chroni w okresie zimowym;)

      Usuń
  3. Nie miałam tego kremu, ale regularnie widuję w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znak, że trzeba kupić na przyszłą zimę;)

      Usuń
  4. Ja nawet zimą muszą używać kremów z filtrem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam ten krem na sklepowych półkach, ale nie skusiłam się na niego. Bałam się, że będzie zbyt treściwy dla mojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto może zdobyć próbkę i sprawdzić czy spodoba się cerze:)

      Usuń
  6. u mnie dziś to wiatr szaleje na całego
    fajny ten kremik na zimę

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie zobaczyłam tego kremu przed zimą :D na następną się zaopatrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam próbkę tego kremiku :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka