wtorek, 7 kwietnia 2015

Kolejne zdobycze:D

Ostatnio znów zaszalałam:) Było już dobrze, a tu znów powiększam swoje zbiory.



Na początek szklany pilniczek, który był dostępny w Biedronce w paru wariantach kolorystycznych. Mam nadzieję, że się sprawdzi. Plus naklejki wodne z portalu aukcyjnego jako motywacja;)






Byłam w Rossmanie i zapomniałam o paru kosmetykach:) Czeka mnie znów wyprawa, chociaż nie wiem kiedy znajdę chwilę. W każdym razie skusiłam się na krem do rąk z pompką Isana Harmony z pantenolem i masłem shea. Chodził za mną jakiś czas i wreszcie nie zapomniałam wrzucić go do koszyka. Oprócz tego druga sztuka antyperspirantu IsanaMed (o nim w przyszłym tygodniu). 

W Naturze wrzuciłam do koszyka mgiełkę - Playboy, Play It Pin Up. Uroczy słodziak koło którego kręciłam się od paru dni.



Dostałam ostatnio dwie próbki balsamu Blistex i po jednym dniu używania wiedziałam, że muszę kupić pełnowartościowy produkt. 
W osiedlowym sklepiku koło rodziców dorwałam żel Balea Jabłko&Melisa.
Krem pod oczy Ziaja Kozie Mleko, który już kiedyś u mnie gościł.
Mydło w kostce CD - nie jestem miłośniczką mydeł w kostce jednak musiałam się skusić...:)
Wiem, że jeszcze tam zawitam przy okazji wizyty u dziadków:D


Będąc na kolejnej gościnnej herbatce zawitałam również do pobliskiego marketu. I to był strzał w 10!
Dorwałam produkty Eva. Dwa szampony Pokrzywa oraz Lawenda w zawrotnej cenie 2.99;) Oraz produkty z serii Len - krem do rąk i paznokci oraz balsam do stóp. Obiło mi się o uszy, że są bardzo przyzwoite. Plus maseczkę Timotei Złociste Refleksy. Włosów nie maluję już parę ładnych lat i teraz wiem, że była to wspaniała decyzja. Przyda się jednak takie cudo, Jestem ciekawa efektów, ponieważ moje włosy mają tendencję do naturalnych pasemek, które wraz z większą ilością słońca szaleją;) Mam nadzieję, że maska jeszcze bardziej podkręci ten stan:)

25 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Troszeczkę:P Pierwszy raz miałam małe wyrzuty... Jednak szybko mi przeszło:D
      Jakby nie patrzeć wszystko się przyda:);)

      Usuń
  2. Super zakupy, fajna cena na szampony ciekawe jak się spisują :) Deo Isana jest świetne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również się do niego przekonałam;)
      Jeśli chodzi o pokrzywkę to kiedyś już miałam i chyba źle nie było:P

      Usuń
  3. Szklane pilniczki są najlepsze! Nie wyobrażam sobie piłowania paznokci takim normalnym. Podobają mi się wszelkie zapachy Playboya :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję:)
      Trzeba przyznać, że zapachy mają interesujące. Zobaczę jak ten sprawdzi się w praniu i może skuszę się jeszcze na jakiś.

      Usuń
  4. ile kosmetyków! zazdroszczę takiego szczęścia zakupowego :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tej maseczki do włosów ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja również:) Mam nadzieję, że będę zadowolona:D

      Usuń
  6. Mam ten krem z isany :) Całkiem go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jest nadzieja, że i u mnie się sprawdzi:P

      Usuń
  7. Gratuluję nowości. Isana z pompką do rąk mnie kusi, ale mam spore zapasy kremów. Eva Natura ma fajne produkty, ciekawe czy będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pirelko, ja również mam zapasy takie, że szkoda gadać...;)

      Usuń
  8. Same wspaniałości :)

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wśród nich nie ma bubla;)

      Usuń
  9. Wczoraj również skusiłam się na żele Balea :) Jakoś bardzo je polubiłam i bardzo często po nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jakie:) Mam nadzieję, że pojawiają się u Ciebie:) Z chęcią zerknę.

      Usuń
  10. Mam ten krem w pracy i ślicznie pachnie, szybko się wchłania i fajnie nawilża dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie już nie mogę doczekać się testowania:)

      Usuń
  11. uwielbiam kosmetyki Eva, szkoda,że tak ciężko je dostać w drogeriach

    OdpowiedzUsuń
  12. Slyszalam dobre rzeczy o tym kremie do rak z Isany. Fajne ma opakowanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie kusi:) Również słyszałam wiele dobrego więc musiałam kupić:)

      Usuń
  13. o deo z isany duzo dobrego słyszałam, sama jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka