czwartek, 30 kwietnia 2015

Koniec promocji i kropka:)

Właśnie zakończyła się promocja w Naturze, w Rossmanie trwa nadal. Jednak dla mnie to już koniec łowów w tym szale promocji. Skusiłam się tylko na produkty z Natury. Do Rossmanna nie wybrałam się na termin numer jeden, na kolejne pewnie też już nie skoczę bo mi trochę nie po drodze!:D Zresztą znów mam szał na książki i wolę pieniądze przeznaczyć właśnie na nie. O dziwo zrezygnowałam nawet z kolejnych nowości woskowych (a może mi już przechodzi??;))

Na sam początek skromne zdobycze jeszcze przed ruszeniem akcji w Rossmannie. Ufff... na szczęście:) Pewnie wtedy więcej by wpadło do koszyka.




 Jest to mój sprawdzony zestaw plus dwa produkty do testowania.
Żel do mycia twarzy Rival de Loop, balsam do ciała do skóry wrażliwej IsanaMed oraz żel pod prysznic Isana Sensitive. Parokrotnie wspominałam o dwóch pierwszych, nie wiem czy żel się pojawił. Jest niepozorny ale cudowny! 
Oczywiście musiał wpaść do koszyka również inny żel, a jak! Padło na Isana, olejek pod prysznic z melonem i gruszką. Ten zapach...;)
Alttera, krem pod oczy Winogrona Bio& Biała herbata - czas już używać regularnie. Mam nadzieję, że się sprawdzi.

Moje zdobycze w promocji -40%:



Na początek zaznaczę, że: 
Prestige, kolagenowe płatki pod oczy, uroczy lakier Smart Girls, puder sypki MySecret oraz korektory Kobo kupiłam wcześniej nie będąc świadoma szykującej się mega promocji:) Może to i dobrze bo sypkiego pudru już nie widziałam, kiedy biegałam koło szaf gdy akcja ruszyła.

Skusiłam się na:
Essence, Soft touche mousse, podkład w musie 02 matt beige 
Kobo, Modeling Illuminator, modelujący korektor rozświetlający 101
Essence, I love stage, baza pod cienie - moja druga sztuka, jestem zadowolona:)
Essence, żelowa kredka do oczu o pięknym morskim kolorze (kojarzy mi się z syreną;))
Essence, kredka do brwi 02 brown
Catrice, balsam do ust 010 Sweet Carmel (miał być inny kolor ale... o tym później)
Sensique, odżywczy tusz do rzęs d-panthenolem 
MySecret, kredki do oczu 20 Turquoise sea oraz 21 Blue sky
Catrice, kamuflaż 025 Rosy Sand (oczywiście po normalnej cenie;))
MySecret, róż 102 Peach Pink
Essence, Effect, cienie do powiek 01 Eagypt's treasure oraz 03 Indian's lifestyle

Skusiłyście się na coś?


Przy okazji, jeśli ktoś ma ochotę, dzieciaki i nie tylko -  zapraszam TU ;)
Będzie mi niezmiernie miło:)



39 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Niektóre już poszły w ruch!

      Usuń
  2. Ciekawia mnie ceny, le sporo teg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, tym razem nie podałam cen.
      Średnia to ok. 6zł/sztuka jeśli o kolorówkę chodzi.
      Ogólnie nic nie kosztowało więcej niż 10zł:)

      Usuń
  3. jednak troche kupiłaś;) melon i gruszka brzmi pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłam w poniedziałek w Malborku, ale miałam za dużo spraw do załatwiania i w koncu nie zaszłam do Rosska. Ale w sumie płakać nie będę, bo jakis strasznych braków kosmetycznych nie mam.

    Ps dziękuję za radę :) dotyczącą kremu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo:) Warto spr na sobie.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się sprawdzą:)

      Usuń
  6. A ja nie skusiłam się na nic :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spore zakupy :)
    Miałam kilka razy też żel Isana do mycia twarzy i bardzo lubiłam, jeden chyba z lepszych jakie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zakupy - ja już też musze unikać promocji :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie byłam w Rossmannie:)

      Usuń
  9. Świetne zakupy, miłego testowania. Ja nie odwiedziłam Natury, dopiero teraz wpadłam do Rossmanna i co? chciałam tylko bezbarwny tusz Miss Sporty były dwa i oba wymacane....nosz widać przez opakowania szczoteczkę a jakaś musiała otworzyć ehh muszę iść jutro jeszcze raz mają mieć towar...i tyle więcej chyba się nie skuszę nic nie potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety trzeba wszystko sprawdzać...;/ Ostatnio też kupiłam macnięty bronzer KOBO. To nic, że ręka wręcz w tester wchodzi. Wzięłam dwa rozświetlacze, były ok i zaufałam, że on też;/

      Usuń
  10. Wyczuwam udane zakupy. Bardzo lubię żele pod prysznic z Isany, obłędnie pachną, dlatego często do nich powracam ;) .

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo tego. Ja również kupiłam kilka ciekawych na promocji, ale w rossmanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa co:) Mam nadzieję, że na blogu będą:)

      Usuń
  12. Ja kupiłam jedynie tusz do rzęs w rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre i to:) Jeśli nie ma potrzeby lepiej nie szaleć!

      Usuń
  13. A mi się dzisiaj śniło, że kupiłam tyle rzeczy! A w rzeczywistości prawie nic. Przykro, że promocja w Naturze się skończyła, chciałam kupić coś z szafy Kobo..

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale się obłowiłaś:) miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Nie wiem czemu cały czas odwiedzam Was z tego bloga;)

      Usuń
  15. Dużo tego :) Przyjemnego stosowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Mam nadzieję, że będę zadowolona:)

      Usuń
  16. Poszalałaś! :) Ja nie skorzystałam z promocji w Drogerii Natura - za to kupiłam parę produktów kolorowych w Rossmannie. Chyba chwilowo mam za dużo kolorówki i staram się nie szaleć w tej kwestii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam sporo. Lakiery i pomadki - lepiej nie wiedzieć ile siedzi w łazienkowej szafie:)

      Usuń
  17. Też nie kupiłam nic w Rossmannie - mam jeszcze zapasy z poprzednich promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś miałam za daleko:) I dobrze:)

      Usuń
  18. Tak,ja kupiłam kredki,lakiery ,cienie :)Cieszę się ,że promocje sie skończyły i juz nic nie kusi ")

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka