środa, 1 kwietnia 2015

Uciekać, uciekać czy też nie...?

Jak wiadomo w Biedronce można coraz częściej spotkać dobre kosmetyki. Coraz więcej marek z nimi współpracuje na stałe, wiele firm wrzuca do nich swoje cuda.



Czy suche szampony Hair Up takimi cudami też są?

Z wielką chęcią wrzucałam je jakiś czas temu do koszyka. Liczyłam, że może będą odkryciem... Przyciągające wzrok opakowania nie mają jednak w środku ciekawej zawartości.

Bardzo słabo wydobywa się go z pojemnika. Przy różowym poszło łatwiej jednak w czeluściach internetu spotkałam się również z marudzeniem na gimnastykowanie się w celu popsikania włosów białym cudem;) Co do zapachu - opcja różowa bardziej przypadła mi do gustu. 
I teraz najważniejsze czyli skuteczność słabo, słabo, słabo. Parę razy kiedy trzeba było wyskoczyć po przysłowiowe bułki do sklepu, a czupryna niekoniecznie mi się podobała psikałam i co? I tylko czasami byłam zadowolona z efektu. Wiele razy włosy po były w gorszym stanie niż przed. Widać, że odświeżenie słabe i to tego występował dziwny efekt. Włosy stawały się mega matowe, dziwaczne. Szkoda gadać... Różowy jeszcze w akcji jednak wątpię, że coś mi się odwidzi. 
Wolę jednak mojego poczciwca z Isany. 


12 komentarzy :

  1. Dobrze, że ich nie kupiłam. Pozostaje przy Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Batiste też miałam, wersję tropikalną. Jednak nadal wielbię zielonego z Rossmanna:)

      Usuń
  2. Czytałam wiele opinii, że się nie sprawdzają ;/ Dobrze, że nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Szkoda, szkoda. Na szczęście mam swojego ulubieńca, którego ostatnio zapomniałam kupić;)

      Usuń
  4. U mnie nie sprawdzają się suche szampony...

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam je w Biedronce, ale się nie skusiłam. Również wolę Isanę i Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W taki razie piąteczka:) Chociaż u mnie tropikalny B szału nie robił:)
      Plus bardzo dobrze, że się nie skusiłaś, oj bardzo dobrze!

      Usuń
  6. Ja uwielbiam Batiste. Miałam już rożne ale ten tak nie wysusza skóry głowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Batiste miałam tropikalny. Nie jest źle ale z czasem zapach mnie drażnił;)

      Usuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka