czwartek, 21 maja 2015

Co wspólnego z ustami ma sowa?

Nie będę ukrywać, że do sów mam słabość;) Robiąc zakupy w Biedronce trafiłam na sowy. Tak, tak właśnie tam siedziały sobie cicho...



Co tu dużo pisać. Sowie opakowanie skusiło mnie do zakupu. Zdecydowałam się na truskawkę. Kilka tygodni wcześniej Body Club wrzuciło również do Biedronki balsamy do ust w kulce. Nie był to może kolejny cud świata ale nie było tragedii i swoją podstawową rolę spełniał.



I tym razem również tak jest. Nie jest to może super nawilżacz jednak przyniesie awaryjne ukojenie. Konsystencja przyjemna ale dopiero po dobraniu się do niej. Początkowo sprawiała wrażenie gumowatej. 



Taki mały przyjemny gadżet :D Plus wiem, że będzie miał swoje drugie życie po dobiciu do dna - Bąbelina, tak jak matka, jest miłośniczką sów:)

Za gadżetową przyjemność dla miłośniczek sów trzeba zapłacić ok. 7zł (2,5g).



Przy okazji jestem już tu:


20 komentarzy :

  1. Ale świetny gadżet, urocza ta sówka, chętnie taką przygarnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic, że matka swoje lata już ma:D Czasem można zaszaleć:)

      Usuń
  2. ale fajna ta sówka , gadżet fajny
    z Lirene to coś z code , teraz nazwy nie pamiętam - odcień dla jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie miałam. Myślałam, że może Shiny Touch;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dostępna również w wersji niebieskiej i pomarańczowej:D

      Usuń
  4. Ojej jakie przeurocze opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie świetne :) Ja się z nimi jeszcze nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Do sówek i ja mam słabość ;) urocza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie witaj w klubie, piąteczka:D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Co poradzić, taki sówkowy urok:P

      Usuń
  8. Fajne to opakowanie, patrzyłam na nie w B i ostatecznie nie wzięłam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. A to czemu? Nie chciałaś przygarnąć sówki?;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka