środa, 27 maja 2015

Czy zima im nie straszna?

Chociaż zima już za nami i coraz więcej cieplejszych dni to dopiero od jakiegoś czasu ruszyłam z zimowym zestawem Cztery Pory Roku do rąk.







I chyba był to strzał (prawie) w dziesiątkę. Mimo, że lubię stosować produkty tej marki to u mnie nie ma większej rewelacji. Pragnę dodać, że jest to zimowa wersja więc teoretycznie powinna mieć mega moc!



Przyjemny imbirowy zapaszek wspaniale pasuje do chłodnych dni jednak i obecnie nie mogę mu nic zarzucić. Nie jest ciężki i intensywny więc . Jeśli chodzi o peeling to czuć tutaj ostrą nutkę dzięki papryczce Cayenne.





Krem do rąk sprawdza się u mnie średnio. Oczywiście daje delikatne ukojenie jednak oczekuję o wiele, wiele więcej. Nie chcę wiedzieć jak daje sobie radę zimą ale obecnie efekt nie jest zadowalający. Co za tym idzie dobrze, że nie stosowałam go właśnie wtedy! Na szczęście znam osobę, która była zadowolona z innej wersji i oddam jej tubkę bez mrugnięcia okiem;) Być może sprawdzi się u niej...

Jeśli chodzi o peeling to jestem bardziej zadowolona. Gęsta maź z delikatnymi drobinkami daję dobrą bazę pod odżywczy krem. Jest delikatnym zdzierakiem jednak miło się go używa co również jest ważne przy stosowaniu kosmetyków. Lekko rozgrzewa. Taki mały bajerek aby poczuć się lepiej:D


A co u Was się sprawdza? Może znacie jakiś ciekawy peeling do dłoni?

18 komentarzy :

  1. Myślałam, że okaże się lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również;) Szczególnie, że lubię ich kosmetyki plus słyszałam wiele dobrego o jednym kremie w małej tubce.

      Usuń
  2. Oj nie spodziewałam się takich średnich efektów. Jestem zaskoczona, bo lubię produkty z Cztery Pory Roku :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to kwestia obecnej kondycji mych dłoni. Również lubię ich produkty:)

      Usuń
  3. Ja nie miałam jeszcze peelingu do dłoni. A z kremów polecam te z Neutogeny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapamiętam:) Dużo dobrego o nich słyszałam:)

      Usuń
  4. Lubię kremy do rąk z tej firmy i chętnie bliżej zimy wypróbuję ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto sprawdzić na sobie. Znam osoby u których się sprawdzają. Zresztą również lubię po nie sięgać.

      Usuń
  5. Peeling mnie ciekawi, szkoda że jak na krem na zimę to jest dość delikatny w działaniu
    a zabrakło mu tej mocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Peeling jest wart uwagi.

      Usuń
  6. Miałam ten krem i też taki średni mi się wydawał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, czyli coś z nim nie tak;)

      Usuń
  7. Lubię ten krem.Przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że u kogoś się sprawdził;) U mnie, jak widać, średnio.

      Usuń
  8. Nie miałam jeszcze styczności z tymi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten zestaw i dla mnie to też przeciętniaki :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie piąteczka:D Oby przeciętniaków jak najmniej:)

      Usuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka