piątek, 29 maja 2015

Kolejne zdobycze:)

Znów nazbierało się troszkę nowości zakupowych. Najbardziej zaszalałam z okazji Dnia Matki w Rossmannie - -40% na produkty do twarzy zrobiły swoje:) Miałam nie zawędrować do Rossmanna jednak otworzyli nowy punkt w dzielnicy sąsiadującej - mam do niego ok. 10-15 min spacerkiem więc będę mieć gdzie ruszać na łowy. Plus taki, że zapewne będzie mniej oblegany niż pierwszy otwarty u mnie. Zresztą do nowego mam ciutkę bliżej:D




Anida, MediSoft, antyperspirant w kulce
Nie załapał się do zdjęcia;) Dopiero pisząc notkę przypomniałam sobie o nim. Od Anidy miałam już przyjemne smarowidła więc skusiłam się na nowość w drogerii. ok. 9zł/50ml Natura

Ziaja, Liście Zielonej Oliwki, dwufazówka
Pisałam o niej tu. Jak widać jestem zadowolona - 3 sztuki  przywędrowały ze mną do domu. Ok. 4zł 

Alttera, Krem Pielęgnacyjny granat BIO
Chciałam olejek ale pustki były więc złapałam krem;) Seria bardzo chwalona więc stwierdziłam, że warto przetestować ok. 5zł

Lirene, City Protect +25, pierwszy przeciwzmarszczkowy krem nawilżający
Braam szybko ponieważ był za grosik przy zakupach powyżej 100zł. Nie wiem czy to z racji dopiero co otwartego Rossmanna czy tak co jakiś czas mają? W każdym razie skusiłam się troszkę w ciemno...

Nivea, Stress Protect, antyperspirant w kulce
Jedna z lepszych kulek. ok 8zł

Ziaja, Krem nawilżający z kwasem hialuronowym 30+
Szukam coś dobrze nawilżającego, zobaczy jak się spisze. Z racji, że jestem troszkę młodsza powinien mieć jeszcze większą moc działania;D;):D ok. 5-6zł

Ziaja, Masło kakaowe plus krem oliwkowy
Lubie te maluszki więc wrzuciłam na zapas:) ok. 2,50zł

Bielenda, Uszlachetniony olejek arganowy do oczyszczania i mycia twarzy 
Już samo opakowanie kusi. Mam nadzieję, że się sprawdzi. ok. 10zł

Wellness&Beauty, żel z owocowymi ekstraktami z mango i papai
Och, ten zapach... 5zł

Ziaja, Krem do skóry suchej, zmęczonej, bio olejek z awokado
Pisałam o nim tu. ok. 5zł

Isana, żel pod prysznic Violet Passion plus Freches Fruchtchen
Lubię i mam do nich słabość więc wzięłam do testów:) 3zł

Lirene, Fluid rozświetlający z witaminą duo C
Beżowa 3. wskoczyła do koszyka. Jestem im wierna już kawał czasu! 14zł

Evree, Power Fruit, dwufazowy ultranawilżający olejek do ciała
Już samo opakowanie kusi więc się skusiłam w Naturze. 20zł

PalomaSpa, Krem-spray, krem-maska, cukrowy peeling 
Skusiłam się na zestawik do rąk. Kusił mnie na blogach więc wykorzystując okazję w Naturze zakupiłam trio. ok. 6zł/sztuka

Kobo, tusz do rzęs
Jeśli dobrze pamiętam, za grosik, można było go dostać przy zakupie za min. 40zł. Matka poszła po pieluchy dla dziecka, a wróciła z drobiazgiem dla siebie;)

Babydream, chusteczki do pielęgnacji, Oil Comfort
Rewelacyjny produkt dla maluchów. Czasem i ja wysmaruje sobie nimi dłonie;) 7-8zł



Jak u Was z nowościami na półkach?;)



16 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję jeśli o nowe produkty chodzi:)

      Usuń
  2. Sporo nowości, ostatnio chciałam kupić właśnie ten żel pod prysznic Violet Passion, ale akurat go brakło ;/ i ostatecznie kupiłam olejek pod prysznic Melon i Gruszka z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Melon i Gruszka również u mnie jest i czeka na swoją kolej:)

      Usuń
  3. Wow, sporo tego, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo zaszalałaś :D Ja nic nie kupiłam na promocjach w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nie miałam... Co poradzić:P

      Usuń
  5. No no, sporo te zapasy zakupowe. Ja mam duże zapasy w domu i skupiam się na ich wykonczeniu, kupuje tylko to co niezbędne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również staram się powoli taki plan działania wdrażać w życie:)

      Usuń
  6. Oooo rany, ale poszalałaś :) Wspaniałe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że wszystkie nowości się sprawdzą:) A pewniaki nadal będą tak wspaniałe:)

      Usuń
  7. ile dobroci nakupowałaś, widzę olejek Evree :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że się sprawdzi:) Mam całą kolekcje;)

      Usuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka