piątek, 22 maja 2015

Tym czasem w Naturze...

Będąc dziś na spacero-zakupach z Bąbeliną zaciekawiły mnie plakaty wystawowe więc poszłam wyszpiegować co mają...





W drogeriach Natura dostępne są kosmetyki W7! Mam nadzieję, że będzie tam ich więcej. Skusiłam się na tusz. Oprócz tego dostępne były: paletki, podkład, kredki do oczu oraz brwi, pomadki, róż do policzków, korektory... Więcej nie pamiętam ale jest skromnie. Raczej nie znajdziemy tam produktów znanych z blogosfery np.  cudeniek w pięknych opakowaniach typu Africa, Honolulu itd. Mam nadzieję, że się to zmieni:)



Oprócz tego przy kasie na hasło "RABAT Z NATURĄ" otrzymamy 40% rabatu na kosmetyki KOBO i MySecret :)

Przy okazji dodam, że w Naturze pojawiło się sporo nowości. Oprócz wspomnianego W7 dorwałam balsam ze śluzem ślimaka. 
Jest również skromne stanowisko Smart Girls.  Skusiłam się jakiś czas temu na lakier. Dziś widziałam również zachęcający do kupna bronzer/mapka brązująca. Został ostatni z ok. 15-20 sztuk. Co z tego - wymacany:/ A szkoda...


12 komentarzy :

  1. U mnie w jednej z Natur z W7 były tylko szminki w kredce.
    Jak dla mnie średnio kuszące sa te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kuszą bronzery/rozświetlacze/pudry typu Honolulu itd.
      To co było średnio... Jak na dzień dobry mało kuszące produkty wrzucili. Mój ulubiony avonowski tusz powoli idzie na emeryturę dlatego się skusiłam na ich tusz. Tak nic bym nie kupiła:)

      Usuń
  2. Jestem ciekawa co z tych nowości znajdzie się w mojej Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe bo jak widać wszędzie jest coś innego chyba;)

      Usuń
  3. o proszę, pierwsze słyszę:) a raczej czytam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko trzeba mieć nadzieję, że asortyment będzie bogatszy;)

      Usuń
  4. Byłam dziś w Naturze, jaka u mnie lipa, jakiś stojak a tam cienie bronzery jakaś szminka i chyba wsio....i nad tym kartka, że pojawi się tu ich szafa ;)) w ogóle moja N jest jakaś lipna....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też średnio. Niby jakieś nowości się pojawiły ale ogólnie coś słabo ostatnio u nich... Np. widziałam prawie pustą szafę essence. Może zmiana asortymentu jednak...;/ W7 słabe jak na zachęcenie klienta. Stanowisko Smart Girls szkoda gadać. Może czekają na szafę ale były wręcz śmieszne wystawione i SG i w7 (ciutkę lepiej).

      Usuń
  5. Muszę odwiedzić Naturę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie zaciekawiła paleta cieni z W7, ale ogólnie tak dużo tych kosmetyków to nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Trzeba mieć nadzieję, że wrzucą jeszcze więcej;)

      Usuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka