piątek, 15 maja 2015

Zużycia - kolorówka

Jak zaraz się przekonacie na poniższym zdjęciu Pani Pistacia zaszalałam z chomikowaniem opakowań kosmetyków kolorowych:)


Czekały biedne na notki, a to na moment kiedy będzie więcej kolorówki do opisania itd. itp.
Siedziały potulnie zapomniane w łazienkowej szafce. Z racji słonecznych dni stwierdziłam, że czas zrobić z nimi porządek. Kiedyś trzeba...;) 



Lovely, Curling Pump Up, tusz do rzęs
Spisał się bardzo dobrze. Kolejny przykład, że tanie może być spisać się na medal. Chociaż z tego co pamiętam początkowo musiałam z nim się dotrzeć;)

Eveline, kredka automatyczna z gąbką
Byłam z niej mega zadowolona! Fajna czerń, miękka, dobrze sunąca po powiece, wydajna i trwała. Super rewelacja!

Avon, rozświetlający korektor w pędzelku
Wersja light. Cholercia, nie wiem co jeszcze u mnie robił;) Mega zapomniana rzecz!;) Wieki już go nie używałam chociaż kiedyś był to mój hit. Zresztą tak samo jak pierwsza wersja avonowskiego kremu rozświetlającego:) Moje sentymentalne hiciory:D

Sensique, puder rozświetlający
Jak widać nie używany już jakiś czas bo swoje przeszedł:) Miałam 102. Siedział wraz z mapkami i nie wiem na co czekały;) Bywa i tak. W każdym razie byłam zadowolona.

Sensique, mapka brązująca
W mym posiadaniu były 105 i 106. Również bardzo dobrze się sprawdziły. 

Avon, Calming Effect, podkład rozświetlająco-antystresowy
W moim posiadaniu był odcień cream. Wiecie za co nie cierpię avonu? Tak właśnie za to, że nigdy nie wiesz jaki odcień zamówić:) Czasami był ok, czasem mieszałam go z ciemniejszym. Serwował przyzwoity efekt chociaż miał tendencję do ukazywania światu moich suchych skórek.

Essence, I love stage, baza pod cienie
Nie mam porównania z innymi i czas to zmienić mimo, że kolejne opakowanie wpadło do mojej kosmetyczki na ostatniej promocji. Jestem zadowolona - cienie są trwalsze i widać ich moc.

Ladycode, make-up code, baza pod makijaż
Mat, gładkość i wydajność za małe pieniądze. Jestem na tak!

Lirene, Shiny Touche, fluid rozświetlający
Kupiłam w ciemno w Biedronce (beżowy 107) mając nadzieję, że może będzie ok. I tak właśnie było.
Przyzwoicie kryje bez efektu maski (mało nakładać bo inaczej efekt się pojawi), cera jest świeża i rozświetlona. Moim skromnym zdaniem sprawdzi się bardziej w chłodne dni. Chociaż kusi mnie przetestowanie latem aby wiedzieć jak zachowa się na buzi. Dość szybko znikł z opakowania, a szkoda...

Sensique, puder rozświetlający w kulkach 
Miałam kuleczki 102. Subtelny efekt, ładnie rozświetla. Jestem zadowolona.

Lirene, fluid rozświetlający z witaminą duo C
Mój hicior - jak widać po ilości opakowań!:) O nim w osobnym poście. Gości u mnie 3 i 4. 


Jak u Was z kolorówką? :D

16 komentarzy :

  1. Nie miałam nic z twoich zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś, kiedyś miałam jedynie podkład z avonu, ale nic specjalnego nie robił:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego, gratuluję zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo ale w dość długim czasie zebrałam to i owo:D

      Usuń
  4. Sporo tego..wow :D tusz Lovely i u mnie obecny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak u Ciebie również jestem z niego zadowolona;)

      Usuń
  5. Dużo udało Ci się zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo, dużo ale na przestrzeni paru miesięcy;)

      Usuń
  6. Nie za bardzo lubię ten podkład z Avonu i nie rozumiem, dlaczego ludzie się tak zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że również dla mnie nie był jakiś mega.

      Usuń
  7. Spore zużycia jak na kolorówkę ;) Gratuluję :) Obserwuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kredkę z Eveline Cosmetics, ale w brązowym odcieniu. I używałam jej do podkreślania brwi ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka