poniedziałek, 1 czerwca 2015

BibliotekaMalucha: W każdym z nas jest coś z dziecka...

Z okazji dzisiejszego dnia życzę tym małym oraz tym dużym wiele uśmiechu, radości oraz słonecznych dni!:D




Dziś polecę Wam cudowną książkę*, którą zachwycać się może cała rodzina:) Strasznie żałuję, że nie możecie zobaczyć efektu 3D jednak gwarantuję Wam, że efekt jest wystrzałowy. Autor odwalił kawał dobrej roboty - oby więcej takich perełek na polskim rynku!:D











* Zdjęcia pochodzą z drugiego bloga.


2 komentarze :

Dziękuję za wizytę:)

Niezmiernie mi miło czytać każdy pozostawiony komentarz.

~~~~~~~~~~
Dziękuję za obserwowanie mojego bloga - serce rośnie, że jest Was coraz więcej w mych skromnych progach:D
~~~~~~~~~~
Niestety ostatnimi czasy mam coraz więcej próśb o obserwowanie i klikanie. W związku z tym pozostawiam takie komentarze bez odzewu. Jeśli masz ochotę - obserwuj. Nie proś mnie jednak o obserwacje wzajemną z naciskiem na mój pierwszy krok - wiem jak do Ciebie trafić! Odwiedzam wszystkich komentujących.


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka